Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii participation of citizens
Source:
Програма DOBRE
01 July 2025
Трансляція воркшопу «Як громадам успішно залучати грантові ресурси»
Трансляція воркшопу «Як громадам успішно...
1 липня 2025 року, з 9:00 до 17:00 відбудеться воркшоп «Як громадам успішно залучати грантові ресурси»....
01 July 2025
Децентралізація: найважливіше за червень
Децентралізація: найважливіше за червень
На початку кожного місяця портал «Децентралізація» підбиває підсумки місяця, що минув. Ми розповідаємо про важливі...
30 June 2025
Реформа управління публічними інвестиціями: у Києві відбулась презентація для громад
Реформа управління публічними інвестиціями: у...
У Києві відбулась презентація для представників громад та ОВА Київщини, Житомирщини та Черкащини присвячена реформі...
30 June 2025
УКФ та UCORD розпочали приймати заявки на конкурс «Згуртованість через культуру»
УКФ та UCORD розпочали приймати заявки на...
Український культурний фонд розпочав приймати заявки на грантовий конкурс «Згуртованість через культуру». Кінцевий...