Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii participation of citizens
Source:
Програма DOBRE
15 March 2025
Триває відбір проєктів громад для реалізації і...
13 та 14 березня відбулися засідання Експертної робочої групи з погодження проєктів, які претендують на фінансування...
15 March 2025
Дніпро став першим українським містом-партнером Неаполя
Дніпро став першим українським містом-партнером...
Мер Дніпра Борис Філатов та очільник Неаполя Гаетано Манфреді уклали угоду про партнерство. Для третього за величиною...
14 March 2025
Уряд затвердив розподіл субвенції на облаштування 60 укриттів у школах
Уряд затвердив розподіл субвенції на...
Кабінет Міністрів України затвердив фінансування 60 проєктів облаштування укриттів у закладах загальної середньої...
14 March 2025
Мінрозвитку та Мінмолодьспорту спільно з асоціаціями ОМС сприятимуть розвитку спорту в громадах
Мінрозвитку та Мінмолодьспорту спільно з...
Віце-прем'єр-міністр з відновлення — Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба, Міністр молоді та...