Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii participation of citizens
Source:
Програма DOBRE
11 December 2024
Синергетичний підхід: як працює підтримка ветеранів у Калуській громаді
Синергетичний підхід: як працює підтримка...
Як працює механізм підтримки ветеранів війни та членів їхніх сімей на рівні громади, що можна вважати успішними...
11 December 2024
Chornomorsk reboot veteran policy
Chornomorsk reboot veteran policy
After returning from the battlefield to the home, veterans face various challenges: rehabilitation, employment, and...
11 December 2024
17 грудня - тренінг «Відновлення втраченої...
17 грудня 2024 року (вівторок), о 10:30 розпочнеться тренінг на тему: «Відновлення втраченої інформації та документів...
10 December 2024
Ветеранський кемпінг та безпека пішоходів: учасники конкурсу Громада на всі 100
Ветеранський кемпінг та безпека пішоходів:...
10 листопада завершилося голосування та вибір 40 фіналістів серед територіальних громад, які подалися на конкурс...