Як медіа вижити та бути корисним громаді? Як написати успішну грантову заявку та отримати фінансування для власної ідеї? 15 редакторів друкованих та онлайн-видань із 9 областей України шукали відповіді на ці питання з допомогою президента Української асоціації Медіа Бізнесу Олексія Погорелова та менеджерки проєктів УАМБ Ольги Костак.
Ефективна робота медіа сьогодні вкрай важлива для допомоги у вирішенні суспільних проблем та протидії дезінформації, а не тільки для всебічного інформування. Під час тренінгу в Києві, який організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE, учасники дізналися, що для збільшення авдиторії:
Також редактори видань мали змогу попрактикуватися в написанні грантових заявок, враховуючи поради тренерів:
Плануючи результати, потрібно передбачити, яким чином ви їх проконтролюєте. Бажано, щоб усі вони мали кількісні або якісні показники, а також повинні бути вимірюваними.
25 August 2025
Новий проєкт «Gromada.Com» – професійна платформа підтримки комунікацій для громад
Новий проєкт «Gromada.Com» – професійна...
Громадська організація «Комунікації для змін» (Change Communications) на волонтерських засадах запустила проєкт...
25 August 2025
Як громади зможуть отримати кошти з ДФРР у 2025 році: головне з брифінгу
Як громади зможуть отримати кошти з ДФРР у 2025...
Державний фонд регіонального розвитку (ДФРР) знову запрацював після трирічної перерви. У 2025 році...
25 August 2025
Регіональне представництво як основа членських асоціацій ОМС: тренінг для ВАГ від Polaris
Регіональне представництво як основа членських...
16 липня шведсько-українська програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» провела тренінг для...
22 August 2025
Сім громад-партнерок приєдналися до напряму «Інтеграція перспектив ветеранів» програми Polaris
Сім громад-партнерок приєдналися до напряму...
Програма Polaris оголосила результати конкурсного відбору громад-партнерок за напрямом «Інтеграція...