Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.
Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?
Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:
- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.
Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii
Source:
Програма DOBRE
03 November 2025
Можливості листопада: ресурси для розвитку громад і підтримки місцевого бізнесу
Можливості листопада: ресурси для розвитку...
Листопад сповнений нових можливостей для розвитку громад та бізнесу. Гранти, навчальні програми, міжнародні...
03 November 2025
Олена Бойко: При визначенні повноважень органів...
У Комітеті Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
03 November 2025
«Довіра, масштаб і спільне бачення: уроки метрополійного планування в США для України»
«Довіра, масштаб і спільне бачення: уроки...
Інтерв’ю з Чаком Біном, колишнім виконавчим директором Ради органів врядування Вашингтонської метрополії...
03 November 2025
‘There are no minor details in war. Siversk...
Oleksii Vorobiov, Head of the Siversk City Military Administration in the Donetsk region, discusses the project to...