Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.
Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?
Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:
- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.
Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii
Source:
Програма DOBRE
10 January 2025
Олексій Кулеба очолив Координаційний центр із...
Віцепрем’єр-міністр з відновлення України – Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба очолив...
10 January 2025
На своєму місці. Випуск 4. Робота з внутрішньо переміщеними особами у Дунаєвецькій громаді
На своєму місці. Випуск 4. Робота з внутрішньо...
В цьому випуску «На своєму місці» - про Дунаєвецьку міську територіальну громаду Кам'янець-Подільського району...
10 January 2025
У 2024 році до місцевих бюджетів надійшло 193,3 млрд грн трансфертів з держбюджету
У 2024 році до місцевих бюджетів надійшло 193,3...
У грудні 2024 року Мінфін перерахував місцевим бюджетам 20,8 млрд грн міжбюджетних трансфертів, що становить 95,5 %...
10 January 2025
Порядки використання субвенцій в освітній...
Учасники вебінару з національними експертами проєкту DECIDE Сергієм Яцковським та Марією Міщенковою обговорили...