Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.
Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?
Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:
- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.
Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii
Source:
Програма DOBRE
25 August 2025
Новий проєкт «Gromada.Com» – професійна платформа підтримки комунікацій для громад
Новий проєкт «Gromada.Com» – професійна...
Громадська організація «Комунікації для змін» (Change Communications) на волонтерських засадах запустила проєкт...
25 August 2025
Як громади зможуть отримати кошти з ДФРР у 2025 році: головне з брифінгу
Як громади зможуть отримати кошти з ДФРР у 2025...
Державний фонд регіонального розвитку (ДФРР) знову запрацював після трирічної перерви. У 2025 році...
25 August 2025
Регіональне представництво як основа членських асоціацій ОМС: тренінг для ВАГ від Polaris
Регіональне представництво як основа членських...
16 липня шведсько-українська програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» провела тренінг для...
22 August 2025
Сім громад-партнерок приєдналися до напряму «Інтеграція перспектив ветеранів» програми Polaris
Сім громад-партнерок приєдналися до напряму...
Програма Polaris оголосила результати конкурсного відбору громад-партнерок за напрямом «Інтеграція...