Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.
Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?
Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:
- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.
Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Attached images:
Tags:
DOBRE communications komunikatsii
Source:
Програма DOBRE
11 February 2025
25 лютого - вебінар «Співпраця органів...
25 лютого відбудеться вебінар «Співпраця органів місцевого самоврядування та громадських організацій для...
11 February 2025
Експертна робоча група розпочала опрацювання регіональних стратегій розвитку
Експертна робоча група розпочала опрацювання...
Під головуванням заступника Міністра розвитку громад та територій Олексія Рябикіна відбулося перше засідання...
11 February 2025
Вдосконалення функціонування індустріальних парків: законопроєкт ухвалили за основу
Вдосконалення функціонування індустріальних...
11 лютого Верховна Рада України ухвалила за основу проект Закону №12117 про внесення змін до деяких законодавчих...
11 February 2025
Clusters4Regions: Мінекономіки за підтримки...
13 лютого 2025 року в інформаційному агентстві «Укрінформ» відбудеться пресконференція, під час якої буде...