03 July 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 1036

Яким чином маэ відбуватися передача справ в районній раді при реорганізації . Ситуація бувший голова звільнився а новому не передав справи кабінети закриті

Комісія з реорганізації має колегіально під записи у окремих актах розкрити усі приміщення, провести інвентаризацію усього наявного майна, майнових прав та зобов’язань, які має ця районна рада – от прямо станом на момент розкриття кожного об’єкта, який вам «дістався» від попередників без належної передачі. Можна створити окрему комісію з інвентаризації, але бажано, щоб ці функції все ж взяла на себе комісія з реорганізації, створена радою-правонаступником. Ви так реально зекономите час та швидше увійдете у тему управління справами райради, що має припинитися. Усі виявлені розбіжності з даними фінансового та бюджетного обліку ретельно фіксуєте. Якщо ці документи будуть відсутні – їхні копії можна отримати у органах ДКС України, так само, як і актуальну інформацію про стан розрахунків з бюджетом та по зобов’язаннях. Далі діємо по інструкції Мінфіну № 879: якщо усе добре – завершуємо реорганізацію у стандартному режимі, якщо будуть виявлені нестачі – подаємо заяву про злочин та завершуємо інвентаризацію із винесеними поза баланс даними по нестачах. Їхню подальшу долю будуть вирішувати вже правоохоронні структури та суд.

Share: