Переглядів: 656

Яким чином маэ відбуватися передача справ в районній раді при реорганізації . Ситуація бувший голова звільнився а новому не передав справи кабінети закриті

Комісія з реорганізації має колегіально під записи у окремих актах розкрити усі приміщення, провести інвентаризацію усього наявного майна, майнових прав та зобов’язань, які має ця районна рада – от прямо станом на момент розкриття кожного об’єкта, який вам «дістався» від попередників без належної передачі. Можна створити окрему комісію з інвентаризації, але бажано, щоб ці функції все ж взяла на себе комісія з реорганізації, створена радою-правонаступником. Ви так реально зекономите час та швидше увійдете у тему управління справами райради, що має припинитися. Усі виявлені розбіжності з даними фінансового та бюджетного обліку ретельно фіксуєте. Якщо ці документи будуть відсутні – їхні копії можна отримати у органах ДКС України, так само, як і актуальну інформацію про стан розрахунків з бюджетом та по зобов’язаннях. Далі діємо по інструкції Мінфіну № 879: якщо усе добре – завершуємо реорганізацію у стандартному режимі, якщо будуть виявлені нестачі – подаємо заяву про злочин та завершуємо інвентаризацію із винесеними поза баланс даними по нестачах. Їхню подальшу долю будуть вирішувати вже правоохоронні структури та суд.

Поділитися: