Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
18 March 2025
Парламентський комітет проводить консультацію з...
Комітет Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку...
18 March 2025
Розпочалася III фаза Програми «U-LEAD з Європою»
Розпочалася III фаза Програми «U-LEAD з...
Програма «U-LEAD з Європою» розпочинає новий етап діяльності за підтримки Європейського Союзу та його країн-членів —...
18 March 2025
Яка роль місцевого самоврядування у переговорному процесі вступу до ЄС
Яка роль місцевого самоврядування у...
Основне з другого дня курсу «Євроінтеграція: вплив і можливості громад» від ініціативи Сities4Сities та...
18 March 2025
«Освітній Маркер»: головні події лютого
«Освітній Маркер»: головні події лютого
У новому випуску «Освітнього маркера» від Швейцарсько-українського проєкту DECIDE - найактуальніші освітні новини...