Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.


У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:

  • Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
  • Що має бути у дієвій презентації.
  • Якими каналами її презентувати.

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни

Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни

Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.

Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду

Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Tags:

komunikatsii war expertly DOBRE DOBRE communications

Source:

Read more:

18 March 2025

Розпочалася III фаза Програми «U-LEAD з Європою»

Розпочалася III фаза Програми «U-LEAD з...

Програма «U-LEAD з Європою» розпочинає новий етап діяльності за підтримки Європейського Союзу та його країн-членів —...

18 March 2025

Яка роль місцевого самоврядування у переговорному процесі вступу до ЄС

Яка роль місцевого самоврядування у...

Основне з другого дня курсу «Євроінтеграція: вплив і можливості громад» від ініціативи Сities4Сities та...

18 March 2025

«Освітній Маркер»: головні події лютого

«Освітній Маркер»: головні події лютого

У новому випуску «Освітнього маркера» від Швейцарсько-українського проєкту DECIDE - найактуальніші освітні новини...