Оголошено конкурс на посаду менеджера Проектного офісу секторальної децентралізації

Проектний офіс секторальної  децентралізації  —  незалежна, неурядова структура, створена при Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ за сприяння Проекту експертної підтримки врядування та економічного розвитку, що здійснюється Агрітім Консалтінг Лтд (EDGE) - сголосив конкурс на 6 вакантних посад:

  1. Менеджер з децентралізації в освітньому секторі.
  2. Менеджер з децентралізації в секторі соціального захисту.
  3. Менеджер з децентралізації в секторі адміністративно-територіального устрою.
  4. Менеджер з децентралізації в секторі навколишнього середовища та використання природних ресурсів.
  5. Менеджер з децентралізації в секторі охорони здоров’я.
  6. Менеджер з децентралізації в секторі адміністративних послуг (ЦНАП).

Менеджер відповідного напряму відповідає за організацію та підтримку процесу формування галузевої політики реформи децентралізації у відповідному секторі.

Діяльність Проектного офісу спрямована на організацію та підтримку процесу формування секторальної політики по децентралізації в відповідних міністерствах та відомствах.

Кінцевий термін прийому заявок: 28 жовтня 2016 року до 17.00.

Детальніше про конкурс ТУТ

 

Share the news:

Read more:

20 May 2022

PROSTO психологічна підтримка керівників ЦНАП

PROSTO психологічна підтримка керівників ЦНАП

Керівники ЦНАП мають дуже широкий діапазон задач. Вони вирішують питання забезпечення, піклуються про команду,...

20 May 2022

Tents, generators and camp beds: Poltava oblast municipalities receive assistance from U-LEAD to accommodate IDPs

Tents, generators and camp beds: Poltava oblast...

Since the first days of Russian aggression, Poltava oblast has become a shelter for many people who have been forced...

20 May 2022

Селище Гостомель на Київщині стане містом – Уряд схвалив проект Постанови

Селище Гостомель на Київщині стане містом –...

Селище міського типу Гостомель Бучанського району Київської області планують віднести до категорії міст. Відповідний...