Розвиток добровільних пожежних команд: комунікація та брендинг

Побудова бренду та застосування комунікаційних інструментів є важливими елементами розвитку добровільних пожежних команд (ДПК) та розширення їхніх можливостей щодо залучення коштів, збільшення впізнаваності та рекрутингу нових вогнеборців. Саме про це розповіли експерти Фонду міжнародної солідарності в Україні в рамках вебінару “Промоційний супровід розвитку та активізація населення для підтримки пожежного руху”.


Зокрема, експертка проєкту «Вогнеборці. Зміцнення спроможності українських громад шляхом розвитку добровільних пожежних команд» Агнєшка Пясецька презентувала практики інформування про діяльність ДПК. Під час свого виступу пані Агнєшка наголосила, що просування бренду добровільних пожежних команд несе важливу місію – побудову позитивного іміджу, диверсифікацію джерел фінансування та розбудову міжмуніципальних зв’язків.

А відтак, експертка навела численні приклади залучення партнерів з огляду на досвід польських колег.

«Треба пам’ятати про надзвичайно важливу річ – без просування свого бренду ДПК не існує. Тобто, якщо не говорити про себе та свою діяльність, це зменшує потенційні можливості залучення коштів на розвиток ваших команд та обізнаність громади про вашу діяльність. Тому важливо застосовувати такі інструменти просування своєї ДПК, як зустрічі зі спонсорами, суспільні події, присутність на святах громади, створення молодіжних пожежних команд, ведення соцмереж тощо», – зазначила пані Агнєшка.

Більше – у відео:

 

 

Спеціалістка з комунікацій Фонду міжнародної солідарності Тетяна Музиченко розповіла про можливості комунікаційних інструментів для розвитку ДПК та як їх використовувати, аби «достукатися» до цільової аудиторії.

«Аби якомога простіше пояснити необхідність залучення комунікаційної складової у діяльності ДПК, спершу, пропоную розглянути вашу діяльність, як один із видів самоврядування громади. Громада є не є однорідною, кожна людина є особистістю, і як правило належить до тієї чи іншої групи. Ефективне самоврядування неможливе без залучення її мешканців, і комунікація може бути одним із інструментів залучення ваших односельчан у тій чи іншій формі», – розпочала свій виступ Тетяна.

Повний виступ пані Тетяни щодо комунікації ДПК у соцмережах є у відео:

 

 

Більше інформації про добровільний пожежний рух у громадах є на сайті Вогнеборці www.vognebortsi.in.ua та у підрубриці сектору «Безпека» на порталі «Децентралізація».

Read more:

06 November 2025

Довіра через діалог: як ДСНС будує комунікацію з громадянами в умовах війни

Довіра через діалог: як ДСНС будує комунікацію...

Коли перші групи рятувальників прибувають на місце удару, поруч з ними працюють й комунікаційники ДСНС. Для ДСНС...

06 November 2025

Від бюджетного запиту до рішення, що враховують потреби дітей та молоді: другий вебінар Асоціації та ЮНІСЕФ

Від бюджетного запиту до рішення, що враховують...

4 листопада 2025 року Всеукраїнська асоціація об’єднаних територіальних громад спільно з Представництвом ЮНІСЕФ в...

06 November 2025

Держбюджет-2026: як Уряд планує розподілити ресурси в умовах війни і відновлення

Держбюджет-2026: як Уряд планує розподілити...

Кабінет Міністрів України подав до Верховної Ради оновлений проєкт Державного бюджету на 2026 рік – документ, який...

06 November 2025

Kharkiv and Barcelona partner up: Declaration of Intent signed

Kharkiv and Barcelona partner up: Declaration...

  Ihor Terekhov, Mayor of Kharkiv, and Jaume Collboni Cuadrado, Mayor of Barcelona, signed a Declaration of...