20 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 7826

Підскажіть з приводу порядку ведення особових справ посадових осіб ОМС та працівників. Якими законами, постановами керуватися? Яку форму особової картки використовувати для посадових осіб ОМС і для працівників? І чи треба заводити особовий листок з обліку кадрів, чи достатньо особової картки?

Відповідно до п. 13 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців (постанова КМУ від 15.02.2002 р. № 169), особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії державного органу, в якому проводиться конкурс, зокрема, заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками. У зв'язку з цим НАДС рекомендує при формуванні особової справи посадової особи місцевого самоврядування використовувати Порядок ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади (постанова КМУ від 25.05.1998 р. № 731), а також використовувати форму особових карток, яка була затверджена наказом Міністерства статистики України від 26.12.1995 р. № 343 (із листа НАДС від 09.06.2017 р. № 5263/13-17 «Щодо ведення особових справ та карток посадових осіб місцевого самоврядування»).

Share: