04 July 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 974

Доброго дня. Будь ласка прошу Вас допомогти вирішити наступне питанння. При селищній раді створено фінансовий відділ. Згідно до “положення про фінансовий відділ” фінансовий відділ є виконавчим органом селищної ради і підпорядковується селищному голові. Фінансовий відділ є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, бюджетні рахунки, відкриті на ім'я Фінансового відділу селищної ради, рахунки селищного бюджету у банківських установах, печатку із зображенням Державного герба України, зазначенням найменуванням та коду ЄДРПОУ , штампи та бланки із своїм найменуванням. Фінансовий відділ утримується за рахунок коштів селищного бюджету. Питання полягає в тому, чи потрібно селищній раді (при якій створено цей фінансовий відділ) укладати з фінансовим відділом договір оренди комунального майна.

Ні, їй просто передають окреме майно в оперативне управління та визначають балансоутримувачем такого майна.

Share: