Views: 102

Доброго дня! Допоможіть розібратись в питанні взаємодії комунального унітарного підприємства (госпрозрахункове), засновник якого селищна рада наразі перебуває в стані реорганізації, чи має повноваження в.о. старости, він же голова комісії з реорганізації, видавати розпорядження комунальному підприємству, створювати інфентаризаційну комісію по підприємству, укладати контракт з керівником цього комунального підприємства? Чи все таки це повноваження голови територіальної громади, до складу якої увійшла зазначена селищна рада і яка є правонаступником?

Ні, голова комісії з реорганізації ради, що припиняється, жодних повноважень з цих питань не має. Згідно з абз. 5 пп. 12 п. 6-1 Розділу 5 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» під час проведення реорганізації юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад та/або їхніх виконавчих комітетів повноваження з управління справами таких юридичних осіб здійснює сільський, селищний, міський голова, обраний сформованою територіальною громадою. Водночас, звертаємо Вашу увагу, що голова громади не завжди має право безпосередньо надавати вказівки КП, заснованим такою громадою. Частину цих функцій має здійснювати виконавчий орган, до сфери компетенції якого віднесено це КП. Усе це повинно бути визначено у статуті КП або рішенні ради. Також звертаємо Вашу увагу, що інвентаризацію КП призначає та організовує його керівник. У випадках, коли така інвентаризація не є обов'язковою за законом, органу правління КП просто дає вказівку керівнику КП провести таку інвентаризацію, визначаючи її тип та період проведення.

Share: