03 July 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 702

Доброго дня! Наша громада утворена в 2017 році. Адміністративний центр громади визначений,двоповерхова будівля з ремонтом, опалюється, але виконком і голова громади там не знаходяться, бо вони всі не місцеві і їм не зручно туди добиратися на роботу. Вони орендують приміщення в іншому населеному пункті. Оплата оренди здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету і коштує це громаді 400 000 грн на рік. На скільки правомірною є така ситуація? Якщо можна,будь ласка,посилання на закон.

Законом це не врегламентовано, але зрозуміло, що з урахуванням потреб мешканців доцільно, щоб усі керівні органи знаходилися за місцем розташування адміністративного центру. Крім того, якщо орендована адміністративна будівля зареєстрована як місцезнаходження ради/виконкому, а керівники цих органів працюють у іншому населеному пункті, це має бути належним чином оформлено (відрядженя або віддалене місце роботи) із належним вмотивуванням цього рішення. Інакше це є грубим порушенням трудового законодавства. Проживання обраних керівників поза межами адміністративного центру та місцезнаходженням ради та виконавчого комітету не є належною підставою для перенесення їхніх робочих місць у інший населений пункт, оскільки це порушує права громадян на доступ до відповідних публічних послуг.

Share: