08 June 2025
Decentralization
+
Using cookies
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. By pressing "Allow" you agree to our use of cookies. You can change your cookie settings at any time.
Allow
Views: 1772

Олександр, Кривий Ріг

Зауваження до змін ст. 133 Конституції України (КУ): Не бачу достатніх підстав змінювати ч.1 ст. 133 КУ. Нема підстав вводити поняття «громада» як АТО. Це поняття сприймається людьми зазвичай, як група людей, об'єднаних спільністю, а не якась форма АТО. Навіщо змінювати назву АТО «район» на «округ»? Який сенс в цьому? Складається враження, що комусь дуже хочеться змін заради змін. Як назвете по новому «район у місті»? Округ в громаді? Пропоную залишити ч.1 ст. 133 КУ без змін. Пропонуєте прибрати ч.2 ст. 133 КУ в існуючій редакції? Навіщо? Щоб змінювати назви областей в подальшому простим законом? Які для цього підстави? Невже вже не потрібна стабільність норм КУ? Пропоную залишити ч.2 ст. 133 КУ в існуючій редакції змінивши лише назви кількох областей: Дніпропетровської та Кіровоградської. Пишете «територія України поділена на громади». А на АРК, області, міста Київ та Севастополь, не поділена? Чи існує кілька поділів? Невже треба писати про різні рівні поділів? Пишете «декілька громад становлять округ». Не можна вживати такий термін в КУ, як «декілька». Це є юридична невизначеність. Пишіть: «дві і більше…» Навіщо у ст. 133 КУ закладати норми притаманні ст. 92 КУ? Чим норма «Статус міста Києва як столиці України та міста Севастополь у системі адміністративно-територіального устрою України визначаються законами України» краща за існуючу норму «Міста Київ та Севастополь мають спеціальний статус, який визначається законами України». Пропоную залишити без змін ч. 3 ст. 133 КУ.

Share: