Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

…Відповідно до вимог діючого законодавства, окрім створення умов для належного життєзабезпечення людей щодня, їм разом із командами потрібно у стислі терміни часу виконати ряд обов’язкових процедур.

А саме – затвердити  Статути ОТГ, положення про старост, про структурні підрозділи та розподіл обов’язків між головою і його заступниками; розробити схеми організації роботи відділів та інших виконавчих органів ОТГ; підготувати документи до державної реєстрації новоствореної територіальної громади, оформити передачу-приймання майна із спільної власності територіальних громад районної ради на баланс об’єднаних територіальних громад та багато іншого.  

Упродовж тижня до Офісу реформ Житомирської області звернулися представники всіх об’єднаних територіальних громад області з проханням роз’яснити,  як пройти ці етапи безболісно, юридично грамотно та оперативно. Адже у всіх без винятку ОТГ цей процес знаходиться в активній фазі.

Директор Офісу реформ Роман Слідзевський наголосив,  що у перший день після виборів для ефективної організації роботи органів місцевого самоврядування у нових правових умовах на адресу новостворених ОТГ Офіс реформ надіслав практичні посібники – так звані модулі, розроблені Асоціацією міст України. Це алгоритми поетапних кроків щодо підготовки перших сесій об’єднаних громад, проектів Статутів громад, положень про відділи, штатні розклади, регламенти роботи рад, створення та діяльності ліквідаційних комісій з передачі та приймання майна і багато інших документів та проектів рішень. Найголовнішим завданням для новостворених об’єднаних територіальних громад, за словами керівника Офісу реформ, є підготовка матеріалів на першу установчу сесію об’єднаної територіальної громади. Відповідно до законодавства, саме на цій сесії депутати місцевих рад затверджують голову об’єднаної територіальної громади, Статути громади та інші документи. А далі в триденний термін після сесії реєструють новостворену об’єднану громаду. Крім того, затверджують структуру колегіального органу – виконкому ради і формують його, а також затверджують сільських старост.  Більше - ТУТ.

04.11.2015 - 13:06 | Views: 2875
Керівники новостворених об’єднаних територіальних громад Житомирщини опановують нові обов’язки

Source:

Сайт Житомирської ОДА

Share the news:

Коментарі:

To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

04 April 2020

Центр психологічної підтримки для медиків створили у Баришівській ОТГ

Центр психологічної підтримки для медиків...

Під час пандемії найбільшого емоціонально-психологічного навантаження зазнають медики та працівники сфери торгівлі....

03 April 2020

Peculiarities of using mobile ASCs under the quarantine conditions

Peculiarities of using mobile ASCs under the...

The coronavirus pandemic conditions make us look at mobile ASCs from another angle. Within the U-LEAD with Europe...

03 April 2020

How do ASCs work in cities under the quarantine conditions: a video-discussion

How do ASCs work in cities under the quarantine...

The team, working over the administrative services provision quality enhancement, by the U-LEAD with Europe Programme...

03 April 2020

In Baranivska AH a school co–working produces protection means with the help of a 3D-printer

In Baranivska AH a school co–working produces...

The COVID-19 pandemic made hromadas search for additional resources to counteract the virus spread. So, in Baranivska...

03 April 2020

Announcement: the “Decentralisation: News Digest” programme is to be broadcast by the Rada TV channel

Announcement: the “Decentralisation: News...

The “Decentralisation: News Digest” programme is being broadcast at 16:10 today at the RADA TV channel. The...