Понад 80 об'єднананих громад подали заявки на отримання грантів для впровадження заходів в сфері енергоефективності

Програма «U-LEAD з Європою» підтримує громади в сфері енергоозбереження та енергоменеджменту.

З 1 серпня по 5 вересня 2017 року об’єднанні громади мали змогу подати заявки на отримання грантів для впровадження заходів з підвищення енергетичної ефективності та енергоменеджменту. В результаті організатори отримали понад 80 проектів зі всієї України. Нагадаємо, що максимальна сума одного проекту не повинна перевищувати 140 тисяч гривень. Зараз відбувається оцінка та відбір кращих проектів

Переможці будуть оголошені не пізніше 30 вересня 2017 року.

Також 50 фахівців успішно пройшли навчання в рамках окремого доручення проекту «Реформа в сфері енергоефективності України» (GIZ) в сфері енергозбереження та енерггоменеджменту (два модулі по 5 днів у Чернівцях, Полтаві, Львові та Дніпрі) та в подальшому навчатимуть представників ОТГ, надаючи консультації громадам та Центрам розвитку місцевого самоврядування (ЦРМС).

19.09.2017 - 16:00 | Views: 14975

Attached images:

Tags:

U-LEAD

Область:

Чернівецька область Полтавська область Львівська область Дніпропетровська область

Source:

Програма «U-LEAD з Європою»

Read more:

16 December 2025

Congress welcomes the update of Ukraine’s Decentralisation Reform Concept

Congress welcomes the update of Ukraine’s...

“The Congress welcomes the Ukraine’s government new resolution to revamp the Decentralisation Reform Concept. This...

16 December 2025

Cities4Cities та Асоціація сіті-менеджерів Румунії уклали меморандум про співпрацю

Cities4Cities та Асоціація сіті-менеджерів...

  Під час міжнародної конференції Rebuilding Ukraine: Security, Opportunities, Investment, що відбулася 11–12...

16 December 2025

Government approves allocation of UAH 1.56 billion in additional subsidies to local budgets for the fourth quarter of 2025

Government approves allocation of UAH 1.56...

The Cabinet of Ministers of Ukraine has approved the allocation of additional subsidies to the local budgets of...