Валерій Коровій: "За кількістю надання адміністративних послуг ЦНАП Могилів-Подільської міської ради - один з найкращих в регіоні"

26 січня голова облдержадміністрації Валерій Коровій перебуваючи з робочою поїздкою в м. Могилів-Подільський, ознайомився з роботою ЦНАПу.

«Створений ЦНАП у 2014 році загальною площею центру 250,4 м. кв. Центр надання адміністративних послуг є міськрайонним Центром так, як обслуговує 32 тис. громадян міста Могилева – Подільського та 33 тис. громадян Могилів – Подільського району. Однак, крім цього, обслуговуються також і жителі інших районів Вінницької області щодо реєстрації нерухомого майна. У даному відділі працює 10 штатних працівників Могилів – Подільської міської ради, з них 3 державні реєстратори речових прав та 1 державний реєстратор фізичних осіб та юридичних осіб-підприємців.

Також працює 4 адміністратори, які здійснюють реєстрацію та зняття з реєстрації обліку місця проживання фізичних осіб, 1 адміністратор по реєстрації речових прав, 1 адміністратор по дозвільні системі та по роботі із зверненнями громадян. Для забезпечення надання якісних адмінпослуг в центрі також працюють представники держгеокадастру, райдержадміністрації по дозвільній системі. Центр працює в повному обсязі, всі державні реєстратори пройшли навчання. За 2016 рік Центром було надано 12183 адміністративна послуга. За результатами роботи Центру станом на 01.12.2016 року в міський бюджет міста надійшло 525,3 тис. грн. Даний показник є другим в рейтингу, після міста Вінниця, по надходженнях коштів місцевих бюджетів по області», - зазначила начальник відділу надання адміністративних послуг Людмила Живилко.

За словами Валерія Коровія, за кількістю надання адміністративних послуг цей Центр є одним з найкращих в регіоні. Враховуючи те, що на початку травня місяця 2016 року відбулись суттєві зміни в системі надання адміністративних послуг ми бачимо, що процес децентралізації це не лише передача фінансового ресурсу, а в першу чергу передача адміністративних повноважень на місця. «За рахунок цього, сьогодні органи місцевого самоврядування мають можливість надавати населенню цілий комплекс послуг. Одним із основних виправданих сподівань є відсутність черг, адже міська рада забезпечила Центр додатковою кількість необхідних працівників, що пройшли спеціальний курс навчання. В майбутньому можливе і те, що в ЦНАПі надаватимуться ряд додаткових послуг. Зокрема, і видачі паспортів та реєстрації транспортних засобів», - наголосив посадовець.

Область:

Вінницька область

Source:

Сайт Вінницької ОДА

Share the news:

Коментарі:

To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

23 October 2021

4 листопада пройде форум «Безпечна громада»

4 листопада пройде форум «Безпечна громада»

За ініціативи Міністерства внутрішніх справ, у партнерстві з Конгресом місцевих і регіональних влад, всеукраїнськими...

23 October 2021

The 2021 – 2022 Cultural Leader Academy study and training programme – applications can be filed

The 2021 – 2022 Cultural Leader Academy study...

The Ministry of Culture and Information Policy of Ukraine jointly with Goethe-Institut in Ukraine announces an open...

23 October 2021

Cherkasy oblast starosta districts will have been restructured by the end of October

Cherkasy oblast starosta districts will have...

On August, 1, 2021, amendments in terms of starosta activity and starosta districts formation came into force....

22 October 2021

USAID HOVERLA announces the grants for Expression of Interest “Participatory Budgeting”  

USAID HOVERLA announces the grants for...

DAI Global LLC under USAID Governance and Local Accountability (HOVERLA) Activity, Contract No. 72012121C00001, is...

22 October 2021

On joining the organized cooperation and bill №5742

On joining the organized cooperation and bill...

Oleksandr Vrublevskyi, an expert on starosta activity and municipality cooperation, dedicates the material to the...