У квітні цього року українській спільноті презентовано конкурс ІТ-проектів з е-демократії EGAP Challenge. Конкурс покликаний створити дієві інструменти, що допоможуть громадянам отримувати нові якісні сервіси, ефективно взаємодіяти та безпосередньо впливати на владу, а владі – досягти нового рівня прозорості та ефективності. Кожен цикл EGAP Challenge скрадатиметься з 5 етапів: визначення тематики проектів – стимулювання ідей – креативні вікенди – інкубація – підтримка переможців (http://egap.in.ua/komponent-3-e-demokratiya/egap-challenge-framework/). За результатами обговорень організатори оголошують тематику ІТ-проектів першого циклу конкурсу: інструменти ефективної взаємодії громадян, влади та бізнесу.
Тематика першого циклу є досить широкою, отже організатори конкурсу EGAP Challenge, в першу чергу, сфокусуються на підтримці інструментів, що допоможуть покращити взаємодію влади та громадян, посилити участь громади у прийнятті управлінських рішень, підвищити прозорість та відкритість влади тощо. Наприклад, сервіси, через які громадяни зможуть вирішувати питання, що турбують кожного: об’єднуватись для вирішення соціальних проблем та питань благоустрою; відслідковувати, куди саме витрачаються бюджетні кошти; долучатись до планування витрат бюджетів; контролювати дії влади тощо.
Вже з наступного тижня на чотирьох пілотних майданчиках конкурсу (у Вінниці, Дніпропетровську, Луцьку та Одесі) розпочнуться заходи для громадськості з метою стимулювання та культивування ідей й підготовки учасників до креативних вікендів, які заплановані на другу половину червня. Слідкуйте за оголошеннями на веб-сторінці конкурсу та у соціальних мережах.
Реєстрація команд для участі у креативних вікендах відкрита до 15 червня 2016 року на порталі http://egap.in.ua. Організатори радять зацікавленим командам витратити час, що залишився, з користю, а саме: сформувати команду, залучитися підтримкою громадських організацій та місцевої влади, обговорити з зацікавленими сторонами, які саме проблеми взаємодії з владою потребують нагального вирішення, продумати власну ідею та її технічне втілення, а також зареєструватися для участі у конкурсі. До участі у конкурсі запрошуються команди з усіх регіонів України.
Нагадаємо, EGAP Challenge – одна з ініціатив програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що реалізується Фондом Східна Європа, Фондом Innovabridge, Державним агентством з питань електронного урядування та партнерами за підтримки Швейцарської Конфедерації. Програма спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), що допомагатимуть вдосконалити якість врядування, покращать взаємодію влади та громадян та сприятимуть соціальним інноваціям в Україні.
Партнерами проекту є компанії-лідери ІТ сфери, зокрема IBM, Cisco Systems, De Novo, Intel. Внесок бізнес-партнерів конкурсу передбачає надання продуктів та послуг компанії, експертної підтримки таменторингу. Тому їхня роль у проведенні навчання, наданні власних технологій та продуктів для учасників конкурсу є запорукою створення сучасних та інноваційних ІТ-інструментів у сфері е-демократії.
Tags:
Source:
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ
27 November 2025
Запрошуємо муніципалітети Європи долучатися до...
Заступник міністра розвитку громад та територій України Олексій Рябикін взяв участь у Форумі «Капіталізація та...
27 November 2025
Житомирщина презентувала проєкти розвитку на Impact.Zhytomyr 2.0 Forum
Житомирщина презентувала проєкти розвитку на...
25 листопада у Києві відбувся Impact.Zhytomyr 2.0 Forum – фінальна подія освітньої програми, спрямованої на...
27 November 2025
Проект «Відновлення для всіх» в пошуках Експерта/ки з регіонального розвитку!
Проект «Відновлення для всіх» в пошуках...
Що потрібно буде робити: розробляти у співпраці з Міністерством розвитку громад і територій України практичні...
27 November 2025
Запрошуємо долучитися до Форуму цивільного захисту “Синергія заради безпеки”
Запрошуємо долучитися до Форуму цивільного...
4 грудня у Києві відбудеться Форум цивільного захисту “Синергія заради безпеки”, організований Фондом...