ЦНАП як інтегрований офіс. Опитування

Мережа Центрів надання послуг в Україні ефективно розвивається – відкриваються нові точки доступу, інтегруються нові послуги та сервіси для мешканців громад, покращується доступність та якість надання послуг.

Звісно, що ЦНАП – це перш за все витребувані та доступні для мешканців адміністративні послуги в одному приміщенні. Водночас, все більшої популярності набувають різні супутні та інші публічні послуги і сервіси, які громади інтегрують у Центри для покращення якості обслуговування та комфорту відвідувачів.

Це, наприклад, різні сервіси для сплати адмінзбору, інтеграція поштових послуг для доставки документів та результатів надання послуг, можливість сплати за комунальні послуги, буккросинг та багато іншого.

З метою визначення інструментів підвищення якості обслуговування у ЦНАП та популяризації кращих практик, Проєкт PROSTO запрошує вас пройти відповідне опитування, яке проводить спільно з Всеукраїнською Асоціацією об’єднаних територіальних громад України.

Пройти опитування

Чекаємо на ваші відповіді до 09.02.2024 включно.

05.02.2024 - 16:09 | Views: 21191
ЦНАП як інтегрований офіс. Опитування

Tags:

Administrative services survey

Source:

Read more:

11 February 2025

Експертна робоча група розпочала опрацювання регіональних стратегій розвитку

Експертна робоча група розпочала опрацювання...

Під головуванням заступника Міністра розвитку громад та територій Олексія Рябикіна відбулося перше засідання...

11 February 2025

Вдосконалення функціонування індустріальних парків: законопроєкт ухвалили за основу

Вдосконалення функціонування індустріальних...

11 лютого Верховна Рада України ухвалила за основу проект Закону №12117 про внесення змін до деяких законодавчих...

11 February 2025

Clusters4Regions: Мінекономіки за підтримки проєкту UCORD сприятиме розвитку кластерів у шести регіонах України

Clusters4Regions: Мінекономіки за підтримки...

  13 лютого 2025 року в інформаційному агентстві «Укрінформ» відбудеться пресконференція, під час якої буде...