Мережа Центрів надання послуг в Україні ефективно розвивається – відкриваються нові точки доступу, інтегруються нові послуги та сервіси для мешканців громад, покращується доступність та якість надання послуг.
Звісно, що ЦНАП – це перш за все витребувані та доступні для мешканців адміністративні послуги в одному приміщенні. Водночас, все більшої популярності набувають різні супутні та інші публічні послуги і сервіси, які громади інтегрують у Центри для покращення якості обслуговування та комфорту відвідувачів.
Це, наприклад, різні сервіси для сплати адмінзбору, інтеграція поштових послуг для доставки документів та результатів надання послуг, можливість сплати за комунальні послуги, буккросинг та багато іншого.
З метою визначення інструментів підвищення якості обслуговування у ЦНАП та популяризації кращих практик, Проєкт PROSTO запрошує вас пройти відповідне опитування, яке проводить спільно з Всеукраїнською Асоціацією об’єднаних територіальних громад України.
Чекаємо на ваші відповіді до 09.02.2024 включно.
05 July 2025
Шлях України до повоєнного доброго...
Четверта сесія Діалогу високого рівня щодо доброго демократичного врядування відбулась у Львові 3-4 липня 2025 року,...
05 July 2025
10 липня – вебінар «Як зберегти зв’язок з українською освітою для дітей на ТОТ і за кордоном?»
10 липня – вебінар «Як зберегти зв’язок з...
10 липня, о 10:00 розпочнеться вебінар від Швейцарського-українського проєкту DECIDE на тему: «Як зберегти зв’язок з...
04 July 2025
Розробка Комплексного плану просторового розвитку як можливість ефективної відбудови громади
Розробка Комплексного плану просторового...
Не раз доводиться чути, що впровадження просторового планування – не на часі. Але Харківщина доводить протилежне....
04 July 2025
Як громадам успішно залучати зовнішні ресурси - посібник
Як громадам успішно залучати зовнішні ресурси -...
1 липня у Львові в межах Міжнародного саміту мерів за організації UMAEF був проведений воркшоп «Як громадам успішно...