Мережа Центрів надання послуг в Україні ефективно розвивається – відкриваються нові точки доступу, інтегруються нові послуги та сервіси для мешканців громад, покращується доступність та якість надання послуг.
Звісно, що ЦНАП – це перш за все витребувані та доступні для мешканців адміністративні послуги в одному приміщенні. Водночас, все більшої популярності набувають різні супутні та інші публічні послуги і сервіси, які громади інтегрують у Центри для покращення якості обслуговування та комфорту відвідувачів.
Це, наприклад, різні сервіси для сплати адмінзбору, інтеграція поштових послуг для доставки документів та результатів надання послуг, можливість сплати за комунальні послуги, буккросинг та багато іншого.
З метою визначення інструментів підвищення якості обслуговування у ЦНАП та популяризації кращих практик, Проєкт PROSTO запрошує вас пройти відповідне опитування, яке проводить спільно з Всеукраїнською Асоціацією об’єднаних територіальних громад України.
Чекаємо на ваші відповіді до 09.02.2024 включно.
28 November 2025
«Місто-фортеця». Павлоградський міський голова...
Павлоградський міський голова Анатолій Вершина про два сценарії майбутнього громади, недолуге об’єднання, а також про...
28 November 2025
Підзвітність старост: що показало дослідження та куди рухатись далі
Підзвітність старост: що показало дослідження...
Комітет Верховної Ради з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та...
27 November 2025
Запрошуємо муніципалітети Європи долучатися до...
Заступник міністра розвитку громад та територій України Олексій Рябикін взяв участь у Форумі «Капіталізація та...
27 November 2025
Житомирщина презентувала проєкти розвитку на Impact.Zhytomyr 2.0 Forum
Житомирщина презентувала проєкти розвитку на...
25 листопада у Києві відбувся Impact.Zhytomyr 2.0 Forum – фінальна подія освітньої програми, спрямованої на...