ЦНАП як інтегрований офіс. Опитування

Мережа Центрів надання послуг в Україні ефективно розвивається – відкриваються нові точки доступу, інтегруються нові послуги та сервіси для мешканців громад, покращується доступність та якість надання послуг.

Звісно, що ЦНАП – це перш за все витребувані та доступні для мешканців адміністративні послуги в одному приміщенні. Водночас, все більшої популярності набувають різні супутні та інші публічні послуги і сервіси, які громади інтегрують у Центри для покращення якості обслуговування та комфорту відвідувачів.

Це, наприклад, різні сервіси для сплати адмінзбору, інтеграція поштових послуг для доставки документів та результатів надання послуг, можливість сплати за комунальні послуги, буккросинг та багато іншого.

З метою визначення інструментів підвищення якості обслуговування у ЦНАП та популяризації кращих практик, Проєкт PROSTO запрошує вас пройти відповідне опитування, яке проводить спільно з Всеукраїнською Асоціацією об’єднаних територіальних громад України.

Пройти опитування

Чекаємо на ваші відповіді до 09.02.2024 включно.

05.02.2024 - 16:09 | Views: 26371
ЦНАП як інтегрований офіс. Опитування

Tags:

Administrative services survey

Source:

Read more:

29 October 2025

Мінігайд: як податися на Interreg

Мінігайд: як податися на Interreg

Успішна участь у конкурсах програм Interreg починається не з натискання кнопки “подати заявку”, а з розуміння логіки...

29 October 2025

Оновлено ЄПП держави на 2026 рік — 99 програм та проєктів подані Мінрозвитку

Оновлено ЄПП держави на 2026 рік — 99 програм...

  Стратегічн а інвестиційна рада ухвалила рішення про суттєве розширення Єдиного проєктного портфеля (ЄПП)...

29 October 2025

Актуальні конкурси програм Interreg до 2027 року

Актуальні конкурси програм Interreg до 2027 року

Українські заявники можуть доєднатися до актуальних та очікуваних конкурсів проєктів Interreg та реалізувати важливу...

29 October 2025