ЦНАП як інтегрований офіс. Опитування

Мережа Центрів надання послуг в Україні ефективно розвивається – відкриваються нові точки доступу, інтегруються нові послуги та сервіси для мешканців громад, покращується доступність та якість надання послуг.

Звісно, що ЦНАП – це перш за все витребувані та доступні для мешканців адміністративні послуги в одному приміщенні. Водночас, все більшої популярності набувають різні супутні та інші публічні послуги і сервіси, які громади інтегрують у Центри для покращення якості обслуговування та комфорту відвідувачів.

Це, наприклад, різні сервіси для сплати адмінзбору, інтеграція поштових послуг для доставки документів та результатів надання послуг, можливість сплати за комунальні послуги, буккросинг та багато іншого.

З метою визначення інструментів підвищення якості обслуговування у ЦНАП та популяризації кращих практик, Проєкт PROSTO запрошує вас пройти відповідне опитування, яке проводить спільно з Всеукраїнською Асоціацією об’єднаних територіальних громад України.

Пройти опитування

Чекаємо на ваші відповіді до 09.02.2024 включно.

05.02.2024 - 16:09 | Views: 26702
ЦНАП як інтегрований офіс. Опитування

Tags:

Administrative services survey

Source:

Read more:

28 November 2025

«Місто-фортеця». Павлоградський міський голова Анатолій Вершина – про стійкість, мільйони для бізнесу та майбутнє українського Півдня

«Місто-фортеця». Павлоградський міський голова...

Павлоградський міський голова Анатолій Вершина про два сценарії майбутнього громади, недолуге об’єднання, а також про...

28 November 2025

Підзвітність старост: що показало дослідження та куди рухатись далі

Підзвітність старост: що показало дослідження...

Комітет Верховної Ради з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та...

27 November 2025

Житомирщина презентувала проєкти розвитку на Impact.Zhytomyr 2.0 Forum

Житомирщина презентувала проєкти розвитку на...

25 листопада у Києві відбувся Impact.Zhytomyr 2.0 Forum – фінальна подія освітньої програми, спрямованої на...