30 лідерок та лідерів ЦНАП з 20 областей України візьмуть участь у онлайн-навчанні, організованому шведсько-українським Проєктом PROSTО «Підтримка доступності послуг в Україні». Загалом на участь у Платформі проєкт отримав 73 заявки з 22 областей України.
Керівниці та керівники ЦНАП отримають практично орієнтовані знання та зможуть покращити навички щодо управління змінами, формування команди, вдосконалення тайм-менеджменту, підвищення персональної ефективності та ін. В рамках навчання також будуть розглянуті практичні інструменти для підвищення продуктивності роботи ЦНАП і покращення якості надання послуг. Окрема увага буде приділена питанням безпечної роботи ЦНАП та викликам, з якими стикаються працівники ЦНАП в умовах воєнного стану.
Учасниці та учасники, які успішно опанують навчальну програму, отримають сертифікат, що підтверджує підвищення кваліфікації обсягом 1 кредит ЄКТС. Завершення навчання планується 16 листопада 2023 року. В цей час загальна кількість випускників Навчальної платформи PROSTO становитиме понад 100 керівників та керівниць ЦНАП.
03 December 2025
Вакансія: Місцеві експерти з планування управління відходами (WM4U)
Вакансія: Місцеві експерти з планування...
Програма WM4U оголошує відбір двох експертів з планування у сфері управління відходами для роботи з кластерами...
03 December 2025
Оцінювання спроможності громад: що стоїть за новим підходом Мінрозвитку – розгорнутий матеріал
Оцінювання спроможності громад: що стоїть за...
Українські громади отримають новий інструмент, що дає можливість чесно й наочно побачити власну спроможність....
03 December 2025
«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових громад
«3000 км Україною» – програма стартувала у...
Кабінет Міністрів ухвалив ряд рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та...
03 December 2025
Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці вчителів у 2026 році: що зміниться насправді?»
Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці...
Яким буде навантаження педагогічних працівників та чому збільшення педагогічного навантаження не означає масових...