Стійкі системи водопостачання - готовність до надзвичайних ситуацій та умов воєнного стану (частина 2)

Як убезпечити системи водопостачання та підготуватися до надзвичайних ситуацій. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень.


У другій частині роз'яснення від Сергія Кареліна, консультанта Програми USAID DOBRE:

  • Як підготуватися до надзвичайної ситуації на кшталт руйнування трубопровідних мереж та об'єктів.
  • Як забезпечити доступ до системи, незважаючи на втрату доступу.
  • Що робити, якщо «не вистачає людей».
  • Які організаційні заходи треба зробити вже зараз для зміцнення систем водопостачання.

 

 

Перша частина відео - за посиланняи: https://decentralization.ua/news/15505.

Презентація експерта https://bit.ly/3RUGUu8

Інфографіка на тему стійкості систем водопостачання: https://decentralization.ua/news/15451

Детальне роз’яснення для громад, як підготуватись до надзвичайних ситуацій https://decentralization.ua/news/15468

Tags:

water supply water war war infrastructure expertly DOBRE

Source:

Read more:

03 December 2025

Вакансія: Місцеві експерти з планування управління відходами (WM4U)

Вакансія: Місцеві експерти з планування...

Програма WM4U оголошує відбір двох експертів з планування у сфері управління відходами для роботи з кластерами...

03 December 2025

Оцінювання спроможності громад: що стоїть за новим підходом Мінрозвитку – розгорнутий матеріал

Оцінювання спроможності громад: що стоїть за...

Українські громади отримають новий інструмент, що дає можливість чесно й наочно побачити власну спроможність....

03 December 2025

«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових громад

«3000 км Україною» – програма стартувала у...

  Кабінет Міністрів ухвалив ряд рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та...

03 December 2025

Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці вчителів у 2026 році: що зміниться насправді?»

Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці...

 Яким буде навантаження педагогічних працівників та чому збільшення педагогічного навантаження не означає масових...