Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.


У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:

  • Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
  • Що має бути у дієвій презентації.
  • Якими каналами її презентувати.

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни

Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни

Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.

Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду

Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Tags:

komunikatsii war expertly DOBRE DOBRE communications

Source:

Read more:

15 July 2025

Сила двох: співпраця ЦНАП і ДПС як один зі шляхів зміцнення бюджету громади

Сила двох: співпраця ЦНАП і ДПС як один зі...

Ще 2019-го мешканці Мерефи почали питати, чому за паспортом і субсидією можна прийти до ЦНАП, а за карткою платника...

15 July 2025

11 років на кордоні з війною

11 років на кордоні з війною

Начальник Очеретинської військової адміністрації Покровського району Донецької області Микола Коваленко про...

14 July 2025

Аналіз положень Бюджетної декларації України на 2026-2028 роки

Аналіз положень Бюджетної декларації України на...

Автор: Ігор Герасимчук, експерт Програми Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» Бюджетна...