Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
- Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
- Що має бути у дієвій презентації.
- Якими каналами її презентувати.
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Share the news:
08 February 2023
Відкрито прийом заявок на участь у Навчальній платформі для керівників ЦНАП
Відкрито прийом заявок на участь у Навчальній...
Проєкт PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» запрошує керівниць та керівників ЦНАП, які прагнуть розвивати...
08 February 2023
Як ефективно купувати через Prozorro Market, розкажуть на вебінарі DECIDE 13 лютого
Як ефективно купувати через Prozorro Market,...
13 лютого 2023 року швейцарсько-український проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти»...
08 February 2023
Продовольча безпека міст. Міжнародний досвід та можливості для українських міст
Продовольча безпека міст. Міжнародний досвід та...
Міста є основними споживачами, джерелами культурних норм і запитів щодо харчування. Саме на міста припадає понад 70%...
07 February 2023
Мінфін у січні перерахував з держбюджету 10,7 млрд грн трансфертів до місцевих бюджетів
Мінфін у січні перерахував з держбюджету 10,7...
У січні 2023 року (станом на 01.02.2023) Кабінет Міністрів України, згідно з бюджетним законодавством, забезпечив...