Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.


У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:

  • Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
  • Що має бути у дієвій презентації.
  • Якими каналами її презентувати.

 

 

Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни

Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни

Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.

Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду

Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Tags:

komunikatsii war expertly DOBRE DOBRE communications

Source:

Read more:

01 November 2025

Децентралізація: найважливіше за жовтень

Децентралізація: найважливіше за жовтень

На початку кожного місяця портал «Децентралізація» підбиває підсумки рішень Уряду та Парламенту, що стосуються...

31 October 2025

Мінрозвитку оприлюднило звіт за результатами публічних консультацій щодо продовження реформи місцевого самоврядування

Мінрозвитку оприлюднило звіт за результатами...

Міністерство розвитку громад та територій України оприлюднило звіт за результатами публічних консультацій щодо...

31 October 2025

«Агломерація – це не політика, а спосіб зробити громади сильнішими»

«Агломерація – це не політика, а спосіб зробити...

Інтерв’ю з Романом Кізимою, виконавчим директором Асоціації органів місцевого самоврядування «Львівська...