Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
- Презентація - комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
- Що має бути у дієвій презентації.
- Якими каналами її презентувати.
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Share the news:
17 March 2025
Резолюція форуму «Про закони народовладдя»: ключові заклики до громад
Резолюція форуму «Про закони...
14 березня 2025 року в Одеській області відбувся Міжрегіональний тематичний форум «Про закони народовладдя»,...
17 March 2025
Нові закони для народовладдя: як прозорість і відкритість зміцнюють громади
Нові закони для народовладдя: як прозорість і...
«Сильна громада починається з активної участі кожного жителя. Коли люди бачать, що їхня думка враховується, а...
17 March 2025
7 законопроектів для місцевого самоврядування на перше півріччя 2025 – інфографіка
7 законопроектів для місцевого самоврядування...
Народний депутат Віталій Безгін назвав 7 важливих для місцевого самоврядування законопроектів, які мають бути...
17 March 2025
24 березня - вебінар «Реформа старшої школи: які зміни очікують на громади»
24 березня - вебінар «Реформа старшої школи:...
24 березня, о 15:00 Швейцарсько-український проєкт DECIDE у партнерстві з Міністерством освіти і науки...