Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
Відео 4. Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
Відео 5. Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
15 March 2025
Триває відбір проєктів громад для реалізації і...
13 та 14 березня відбулися засідання Експертної робочої групи з погодження проєктів, які претендують на фінансування...
15 March 2025
Дніпро став першим українським містом-партнером Неаполя
Дніпро став першим українським містом-партнером...
Мер Дніпра Борис Філатов та очільник Неаполя Гаетано Манфреді уклали угоду про партнерство. Для третього за величиною...
14 March 2025
Уряд затвердив розподіл субвенції на облаштування 60 укриттів у школах
Уряд затвердив розподіл субвенції на...
Кабінет Міністрів України затвердив фінансування 60 проєктів облаштування укриттів у закладах загальної середньої...
14 March 2025
Мінрозвитку та Мінмолодьспорту спільно з асоціаціями ОМС сприятимуть розвитку спорту в громадах
Мінрозвитку та Мінмолодьспорту спільно з...
Віце-прем'єр-міністр з відновлення — Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба, Міністр молоді та...