Хто може доносити інформацію для залучення ресурсів у громаду. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У четвертому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
28 October 2025
Комітет проведе круглий стіл: «Ключові аспекти регіональної політики на шляху до євроінтеграції»
Комітет проведе круглий стіл: «Ключові аспекти...
Комітет Верховної Ради з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
28 October 2025
Шість історій успіху проєктів Interreg в Україні
Шість історій успіху проєктів Interreg в Україні
За понад 20 років, в рамках програм Interreg в Україні, Європейський союз підтримав 172 проєкти на понад 123...
28 October 2025
Львів виступив майданчиком для обговорення майбутнього агломерацій в Україні
Львів виступив майданчиком для обговорення...
24 жовтня у Львові відбувся другий Міжнародний форум агломерацій «Агломерації і функціональні території: європейські...
28 October 2025
Вплив чисельності населення на розрахунки базової і реверсної дотацій на 2026 рік
Вплив чисельності населення на розрахунки...
Застосування чисельності населення станом на 1 січня 2022 року може створити ефект “урбанізаційного перекосу”: великі...