Хто може доносити інформацію для залучення ресурсів у громаду. Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У четвертому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
Відео 1. Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
Відео 2. Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
Відео 3. Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
18 November 2025
Громади працюють разом: як в Україні формуються агломерації
Громади працюють разом: як в Україні формуються...
Агломерації поступово стають новим рівнем співпраці українських громад. Україна рухається в напрямку європейських...
18 November 2025
Європейський досвід дорадчої демократії: як у...
У Житомирі відбулася громадська асамблея, присвячена темі транспортної інфраструктури та сталої мобільності. Протягом...
18 November 2025
Освітня конференція Програми Polaris «Якісна...
25 листопада у місті Києві шведсько-українська Програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» у...
18 November 2025
«Коли ти щодня виходиш на боротьбу за майбутнє,...
Начальник Бериславської міської військової адміністрації Херсонської області Олександр Алчієв про життя громади під...