A new methodology of normative monetary evaluation: one in lieu of three ones

On November, 3, 2021, the Cabinet of Ministers of Ukraine approved Resolution №1147 On Approving the Methodology of Normative Monetary Evaluation of Land Plots. The Law of Ukraine On Land Tenure now envisages the procedure of defining municipality boundaries but from 26.11.2021, according to amendments to Law of Ukraine №1423, there will emerge a new type of land management documentation – a land tenure draft on defining municipality boundaries, stipulated by article 461 of the Law of Ukraine On Land Tenure. However, the main idea and formula of the normative monetary evaluation has remained unchanged.

Колонка відображає винятково позицію її автора. За достовірність інформації відповідає автор колонки. Точка зору редакції порталу «Децентралізація» може не збігатися з точкою зору автора колонки.
17.11.2021 - 16:53 | Views: 54354
Олександр Гнітецький

Author: Олександр Гнітецький

Attached files:

Tags:

land budget Oleksandr Hnitetskyi

Source:

Read more:

03 December 2025

Вакансія: Місцеві експерти з планування управління відходами (WM4U)

Вакансія: Місцеві експерти з планування...

Програма WM4U оголошує відбір двох експертів з планування у сфері управління відходами для роботи з кластерами...

03 December 2025

Оцінювання спроможності громад: що стоїть за новим підходом Мінрозвитку – розгорнутий матеріал

Оцінювання спроможності громад: що стоїть за...

Українські громади отримають новий інструмент, що дає можливість чесно й наочно побачити власну спроможність....

03 December 2025

«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових громад

«3000 км Україною» – програма стартувала у...

  Кабінет Міністрів ухвалив ряд рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та...

03 December 2025

Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці вчителів у 2026 році: що зміниться насправді?»

Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці...

 Яким буде навантаження педагогічних працівників та чому збільшення педагогічного навантаження не означає масових...