According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.
Author: Алевтина Седоченко
Attached files:
Tags:
Source:
Програма «U-LEAD з Європою»
07 November 2025
Громади стають цифровими драйверами...
Міністерство цифрової трансформації України підписало Меморандум про взаєморозуміння з Програмою «Партнерство за...
07 November 2025
Local budgets got 100% of interbudgetary transfers for October – UAH 16.9 billion
Local budgets got 100% of interbudgetary...
In October, the Ministry of Finance fulfilled all its obligations to communities, with local budgets receiving the...
07 November 2025
Not about decentralisation, but... When teachers have a choice, communities have a future
Not about decentralisation, but... When...
In December, the state pilot policy ‘Money Follows the Teacher’ will be launched. Although this does not constitute a...
07 November 2025
14 листопада - вебінар «Як розвивати...
Добровільні пожежні команди вже стали частиною безпеки українських громад. Ще у 2016 році ідея створення...