According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.
Author: Алевтина Седоченко
Attached files:
Tags:
Source:
Програма «U-LEAD з Європою»
11 February 2025
25 лютого - вебінар «Співпраця органів...
25 лютого відбудеться вебінар «Співпраця органів місцевого самоврядування та громадських організацій для...
11 February 2025
Експертна робоча група розпочала опрацювання регіональних стратегій розвитку
Експертна робоча група розпочала опрацювання...
Під головуванням заступника Міністра розвитку громад та територій Олексія Рябикіна відбулося перше засідання...
11 February 2025
Вдосконалення функціонування індустріальних парків: законопроєкт ухвалили за основу
Вдосконалення функціонування індустріальних...
11 лютого Верховна Рада України ухвалила за основу проект Закону №12117 про внесення змін до деяких законодавчих...
11 February 2025
Clusters4Regions: Мінекономіки за підтримки...
13 лютого 2025 року в інформаційному агентстві «Укрінформ» відбудеться пресконференція, під час якої буде...