According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.
Author: Алевтина Седоченко
Attached files:
Tags:
Source:
Програма «U-LEAD з Європою»
13 September 2025
В Одесі стартували регіональні консультації...
12 вересня 2025 року в Одесі відбулася перша консультація щодо проєкту документа «Особливості реалізації Концепції...
12 September 2025
Стартувала шоста навчальна платформа для керівників ЦНАП
Стартувала шоста навчальна платформа для...
11 вересня 2025 року розпочалося навчання шостої групи Навчальної платформи для керівників ЦНАП у межах...
11 September 2025
Parliament registers Resolution supporting continuity of local governments during wartime
Parliament registers Resolution supporting...
Draft Resolution No. 14031 has been registered in the Verkhovna Rada of Ukraine. It is designed to confirm the...
11 September 2025
President signs Law on Vocational Education
President signs Law on Vocational Education
President of Ukraine Volodymyr Zelenskyy signed the Law of Ukraine ‘On Vocational Education’, adopted by the...