School meals reform. How to communicate with kids

According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.

Колонка відображає винятково позицію її автора. За достовірність інформації відповідає автор колонки. Точка зору редакції порталу «Децентралізація» може не збігатися з точкою зору автора колонки.
03.11.2021 - 16:55 | Views: 8303
Алевтина Седоченко

Author: Алевтина Седоченко

Attached files:

Tags:

education Alevtyna Sedochenko

Source:

Read more:

11 February 2025

Експертна робоча група розпочала опрацювання регіональних стратегій розвитку

Експертна робоча група розпочала опрацювання...

Під головуванням заступника Міністра розвитку громад та територій Олексія Рябикіна відбулося перше засідання...

11 February 2025

Вдосконалення функціонування індустріальних парків: законопроєкт ухвалили за основу

Вдосконалення функціонування індустріальних...

11 лютого Верховна Рада України ухвалила за основу проект Закону №12117 про внесення змін до деяких законодавчих...

11 February 2025

Clusters4Regions: Мінекономіки за підтримки проєкту UCORD сприятиме розвитку кластерів у шести регіонах України

Clusters4Regions: Мінекономіки за підтримки...

  13 лютого 2025 року в інформаційному агентстві «Укрінформ» відбудеться пресконференція, під час якої буде...