School meals reform. How to communicate with kids

According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.

Колонка відображає винятково позицію її автора. За достовірність інформації відповідає автор колонки. Точка зору редакції порталу «Децентралізація» може не збігатися з точкою зору автора колонки.
03.11.2021 - 16:55 | Views: 8119
Алевтина Седоченко

Author: Алевтина Седоченко

Attached files:

Tags:

education Alevtyna Sedochenko

Source:

Read more:

10 January 2025

На своєму місці. Випуск 4. Робота з внутрішньо переміщеними особами у Дунаєвецькій громаді

На своєму місці. Випуск 4. Робота з внутрішньо...

В цьому випуску «На своєму місці» - про Дунаєвецьку міську територіальну громаду Кам'янець-Подільського району...

10 January 2025

У 2024 році до місцевих бюджетів надійшло 193,3 млрд грн трансфертів з держбюджету

У 2024 році до місцевих бюджетів надійшло 193,3...

У грудні 2024 року Мінфін перерахував місцевим бюджетам 20,8 млрд грн міжбюджетних трансфертів, що становить 95,5 %...

10 January 2025

Порядки використання субвенцій в освітній сфері: харчування, шкільні автобуси та укриття (запис вебінару)

Порядки використання субвенцій в освітній...

Учасники вебінару з національними експертами проєкту DECIDE Сергієм Яцковським та Марією Міщенковою обговорили...