According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.
Author: Алевтина Седоченко
Attached files:
Tags:
Source:
Програма «U-LEAD з Європою»
12 December 2024
Програма Polaris провела інформаційну сесію для громад Кіровоградщини
Програма Polaris провела інформаційну сесію для...
10 грудня в Кропивницькому відбулася інформаційна сесія шведсько-української Програми Polaris «Підтримка...
12 December 2024
Молодіжні ради отримали компʼютерну техніку та оснащення для роботи
Молодіжні ради отримали компʼютерну техніку та...
У межах проєкту проєкту «Активна молодь – сильна громада», який за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» втілює...
12 December 2024
Вакансія! Старший(а) експерт(ка) із...
Опис контексту SALAR International завершила свої поточні проєкти в Україні (DSP та PROSTO), які були...
12 December 2024
Вакансія! Фахівець(чиня) з розвитку спроможності громад
Вакансія! Фахівець(чиня) з розвитку...
Опис контексту SALAR International завершила свої поточні проєкти в Україні (DSP та PROSTO), які були...