School meals reform. How to communicate with kids

According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.

Колонка відображає винятково позицію її автора. За достовірність інформації відповідає автор колонки. Точка зору редакції порталу «Децентралізація» може не збігатися з точкою зору автора колонки.
03.11.2021 - 16:55 | Views: 10075
Алевтина Седоченко

Author: Алевтина Седоченко

Attached files:

Tags:

education Alevtyna Sedochenko

Source:

Read more:

07 November 2025

Громади стають цифровими драйверами відновлення: Мінцифра та Програма «Партнерство за сильну Україну» розпочали співпрацю

Громади стають цифровими драйверами...

Міністерство цифрової трансформації України підписало Меморандум про взаєморозуміння з Програмою «Партнерство за...

07 November 2025

Local budgets got 100% of interbudgetary transfers for October – UAH 16.9 billion

Local budgets got 100% of interbudgetary...

In October, the Ministry of Finance fulfilled all its obligations to communities, with local budgets receiving the...

07 November 2025

Not about decentralisation, but... When teachers have a choice, communities have a future

Not about decentralisation, but... When...

In December, the state pilot policy ‘Money Follows the Teacher’ will be launched. Although this does not constitute a...

07 November 2025

14 листопада - вебінар «Як розвивати добровільний пожежний рух в Україні: між досягненнями та викликами»

14 листопада - вебінар «Як розвивати...

  Добровільні пожежні команди вже стали частиною безпеки українських громад. Ще у 2016 році ідея створення...