School meals reform. How to communicate with kids
According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.

Author: Алевтина Седоченко
Attached files:
Tags:
Source:
Програма «U-LEAD з Європою»

Share the news:
16 August 2022
Про онлайн-школу з фізики, віру у перемогу та нідерландський університет
Про онлайн-школу з фізики, віру у перемогу та...
«Від того, втратимо ми дітей, що добре розуміються у фізиці, чи не втратимо, залежить обороноздатність нашої держави...
16 August 2022
Проєкт USAID «ГОВЕРЛА» передав Горохівській...
15 серпня, в рамках моніторингового візиту у громади-партнерки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА», Марат Кюрчевський,...
15 August 2022
Як Недобоївська громада справляється з викликами війни та знаходить можливості для розвитку
Як Недобоївська громада справляється з...
Цілодобове чергування та майже півтисячі людей щодня - такими були перші дні повномасштабної війни для...
15 August 2022
Міжмуніципальне співробітництво: приклади покращення послуг через співпрацю громад
Міжмуніципальне співробітництво: приклади...
Про результати співпраці громад розповідає Лілія Попова, начальниця відділу з питань моніторингу, аналізу політики та...