Representatives of the Donetsk Oblast’s hromadas took part in the training organised by the Donetsk Local Government Development Centre, established with the support of the U-LEAD with Europe Programme, to find out who needs and how to start AH territory branding.
“The brand is a common image, a set of representations and associations in the minds of people,” said Artem Kolodeznyi, regional development adviser of the Donetsk LGDC. “It is an idea that unites residents and is the basis for communication with the outside world. Thus, branding, brand development is a complex process of analysing the strengths and weaknesses of the hromada relative to competitors, the process of defining identity, attracting and coordinating the opposite stances of stakeholders.”
The full version is available in Ukrainian – please click HERE
Attached images:
Область:
Донецька областьSource:
Донецький Центр розвитку місцевого самоврядування
Share the news:
28 March 2024
Вишнівецька громада отримала сучасний ренгентографічний комплекс від Програми USAID DOBRE
Вишнівецька громада отримала сучасний...
Вишнівецька громада на Тернопільщині отримала цифровий ренгентографічний комплекс – таку допомогу їй надала Програма...
28 March 2024
Результати 5-го щорічного моніторингу 25 ЦНАП: інституційна динаміка та виклики сталого розвитку
Результати 5-го щорічного моніторингу 25 ЦНАП:...
Під час конференції шведсько-українського проєкту PROSTO “Підтримка доступності послуг в Україні” були представлені...
27 March 2024
Як українським громадам взяти участь в програмі Interreg Europe: процедури та дедлайни
Як українським громадам взяти участь в програмі...
20-21 березня 2024 року відбулася конференція, організована Interreg Europe, під назвою “Europe, Let`s cooperate!”....
27 March 2024
Переваги використання інформаційних ресурсів...
Сьогодні використанню геопросторових даних для прийняття ефективних управлінських рішень приділяється значна увага....