Donetsk Oblast’s hromadas are interested in territory branding

Representatives of the Donetsk Oblast’s hromadas took part in the training organised by the Donetsk Local Government Development Centre, established with the support of the U-LEAD with Europe Programme, to find out who needs and how to start AH territory branding.

“The brand is a common image, a set of representations and associations in the minds of people,” said Artem Kolodeznyi, regional development adviser of the Donetsk LGDC. “It is an idea that unites residents and is the basis for communication with the outside world. Thus, branding, brand development is a complex process of analysing the strengths and weaknesses of the hromada relative to competitors, the process of defining identity, attracting and coordinating the opposite stances of stakeholders.”

The full version is available in Ukrainian – please click HERE

25.10.2018 - 15:28 | Views: 7697

Attached images:

Область:

Донецька область

Source:

Share the news:

Read more:

05 July 2022

Послуги у сфері соціального захисту населення: відповіді на типові питання

Послуги у сфері соціального захисту населення:...

Експерти шведсько-українського проекту PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» підготували відповіді на 35...

05 July 2022

«Країна, яку ми зараз проєктуємо, — має бути такою, до якої люди захочуть повернутися», - Олексій Чернишов

«Країна, яку ми зараз проєктуємо, — має бути...

Ухвалено підсумкову декларацію Конференції з питань відновлення України, яка відбулася місті Лугано, Швейцарія. Про...

05 July 2022

Аргументи для розвитку велоруху в громадах під час війни: велосипед об’єднує і рятує життя

Аргументи для розвитку велоруху в громадах під...

До війни для громад Дніпропетровської області організувати веломарафон або велопробіг було однією з найулюбленіших...