There is no universal recipe for hromadas to develop tourism. It depends on what the recpective hromada can offer. These touristic assets should necessarily be mountains, seaside, caves, waterfalls or castles. Even an ordinary forest can become an advantage for a hromada. In some cases, touristic activities can be developed from the scratch, said tourism expert Serhiy Pidmohylnyi in the programme “Modern Hromada” of the Ukrainian Radio.
The full version is available in Ukrainian – please click HERE
Tags:
Source:
Прес-центр ініціативи «Децентралізація»
09 June 2025
5 основних факторів для залучення громадами міжнародної допомоги
5 основних факторів для залучення громадами...
Понад 1000 громад в Україні не мають жодного міста-побратима, – такі дані надає програма «U-LEAD з Європою». І навіть...
09 June 2025
Діти з Дружківки в Жмеринці: новий випуск відеоблогу «Пліч-о-пліч»
Діти з Дружківки в Жмеринці: новий випуск...
У межах проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» вийшов другий випуск відеоблогу з Андрієм Бєдняковим — історія про...
09 June 2025
Формула зростання: як Агенція регіонального...
Сергій Кононенко, директор Агенції регіонального розвитку Одеської області разом із командою та партнерами...
07 June 2025
Децентралізація та стійкі громади стали опорою для України в умовах великої війни, – Олексій Кулеба
Децентралізація та стійкі громади стали опорою...
Віцепрем’єр-міністр з відновлення України – Міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба взяв участь у...