Про перспективи реалізації мікропроектів громад

Сьогодні відбулося засідання обласної координаційної ради проекту ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду, фаза – III» (проект МРГ), повідомляє Департамент регіональної політики облдержадміністрації.

Говорили про підсумки реалізації проекту в пілотних районах-учасниках, подальші перспективи, наявні проблеми та шляхи їх вирішення. Окрім цього, фахівці Департаменту презентували інструменти та можливості залучення міжнародної фінансової і технічної допомоги в регіон та провели майстер-клас щодо заповнення тізерів інвестиційних пропозицій.

Нагадаємо, що в третій фазі проект МРГ надав Черкащині можливість впровадити 4 компоненти та реалізувати 43 мікропроекти громад в 11 районах області на суму майже 13,4 млн грн, де понад 11 млн грн – кошти ЄС/ПРООН та 1 проект «Капітальний ремонт житлової будівлі в с. Родниківка Уманського району  для тимчасово переміщених осіб» на суму майже 2 млн грн, де кошти ЄС/ПРООН – 1,5 млн грн.

 

Область:

Черкаська область

Source:

Сайт Черкаської ОДА

Read more:

03 December 2025

Вакансія: Місцеві експерти з планування управління відходами (WM4U)

Вакансія: Місцеві експерти з планування...

Програма WM4U оголошує відбір двох експертів з планування у сфері управління відходами для роботи з кластерами...

03 December 2025

Оцінювання спроможності громад: що стоїть за новим підходом Мінрозвитку – розгорнутий матеріал

Оцінювання спроможності громад: що стоїть за...

Українські громади отримають новий інструмент, що дає можливість чесно й наочно побачити власну спроможність....

03 December 2025

«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових громад

«3000 км Україною» – програма стартувала у...

  Кабінет Міністрів ухвалив ряд рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та...

03 December 2025

Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці вчителів у 2026 році: що зміниться насправді?»

Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці...

 Яким буде навантаження педагогічних працівників та чому збільшення педагогічного навантаження не означає масових...