Керівники Сумщини переймали досвід успішної опорної школи на Київщині

Микола КЛОЧКО разом із заступником Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Левом ПАРЦХАЛАДЗЕ оглянули Путрівський НВК Київської області – ефективну модель опорної школи в Україні.

На Сумщині вже функціонують 5 опорних шкіл і в перспективі планується створити ще 20. Тож делегація Сумської області прибула на Київщину з метою перейняти досвід функціонування таких шкіл в сільській місцевості центральної України.

Під час робочої поїздки очільник області разом із першим заступником голови облдержадміністрації Олександром МАРЧЕНКОМ, заступником голови облдержадміністрації Миколою ПОДОПРИГОРОЮ та директором обласного Департаменту економічного розвитку і торгівлі Олександром СІТАКОМ відвідали навчальний заклад у селі Путрівка Васильківського району на Київщині. За словами директора закладу Лесі БИТЬКО, Путрівський НВК обрано пілотним для втілення проекту «Школа майбутнього», концепція якого ґрунтується на чотирьох основних принципах: новий простір, новий контент, нові технології, новий менеджмент.

«Нині на Сумщині в умовах реформи децентралізації створюється нова модель школи, – зазначив куратор освітньої галузі в області Микола Подопригора. – Сьогодні для нас важливо визначитися з оптимальним шляхом розвитку середньої освіти. Саме тому ми й вивчаємо досвід різних шкіл в інших регіонах України. Побачивши цю освітню модель, ми зрозуміли, що навчальним закладам нашої області є до чого прагнути».

Креативним та творчим у Путрівському НВК було все – починаючи з зовнішнього вигляду різнокольорової будівлі закладу та прикрашених графічними малюнками приміщень, закінчуючи сучасними лабораторіями, класами й новітніми методиками, які використовують у навчальному процесі педагоги.

Розвиток  пізнавальної самостійності учнів  шляхом  впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес, – це та проблематика, над якою нині працює НВК.

«Ми побачили чимало цікавих методик, які варто було би використовувати у наших навчальних закладах, – зазначив Микола Подопригора. – Це принципово нова якість навчання, розкриття індивідуальних талантів і здібностей учнів, проектна робота, двомовне навчання (розмовна англійська на 70%), індивідуальні плани навчання тощо. А головне, що директор цієї школи «горить» ідеєю розвивати свій навчальний заклад».

Область:

Сумська область

Source:

Сайт Сумської ОДА

Share the news:

Коментарі:

To add comment you should be authorized or sign_in
Read more:

03 December 2021

Створення профільних ліцеїв у громадах, продовження реформи НУШ - година запитань до Наталії Піпи (відео)

Створення профільних ліцеїв у громадах,...

«Година запитань» – це новий формат спілкування від проєкту DECIDE з управлінцями, головами громад та усіма, кому не...

03 December 2021

Туристична інфраструктура курортного селища: досвід Ворохти

Туристична інфраструктура курортного селища:...

  Що не так із туристичною інфраструктурою українських курортних селищ? Що громадам уже вдалося змінити й що...

03 December 2021

7 грудня - публічне обговорення «Перемоги, виклики та можливості в забезпеченні доступу громадян до якісних послуг ДРАЦС»

7 грудня - публічне обговорення «Перемоги,...

З моменту набуття чинності Закону України 1427-IX, що надав можливість делегувати ОМС екс м.о.з. повноваження у сфері...

03 December 2021

December, 10 – the all-Ukrainian Self-Government Forum «Topical Issues of Municipality Development» (online)

December, 10 – the all-Ukrainian...

At 2 P.M. on December, 10, 2021, the all-Ukrainian Association of Municipalities in partnership with the Ministry of...

03 December 2021

December, 14 – training for municipality authorities «ASCs and Service Quality Improvement: PROSTO on the Most Important Things»

December, 14 – training for municipality...

By December, 5 one can register for the PROSTO training to be held in the Odesa oblast «Service Accessibility in...