Керівники Сумщини переймали досвід успішної опорної школи на Київщині

Микола КЛОЧКО разом із заступником Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Левом ПАРЦХАЛАДЗЕ оглянули Путрівський НВК Київської області – ефективну модель опорної школи в Україні.

На Сумщині вже функціонують 5 опорних шкіл і в перспективі планується створити ще 20. Тож делегація Сумської області прибула на Київщину з метою перейняти досвід функціонування таких шкіл в сільській місцевості центральної України.

Під час робочої поїздки очільник області разом із першим заступником голови облдержадміністрації Олександром МАРЧЕНКОМ, заступником голови облдержадміністрації Миколою ПОДОПРИГОРОЮ та директором обласного Департаменту економічного розвитку і торгівлі Олександром СІТАКОМ відвідали навчальний заклад у селі Путрівка Васильківського району на Київщині. За словами директора закладу Лесі БИТЬКО, Путрівський НВК обрано пілотним для втілення проекту «Школа майбутнього», концепція якого ґрунтується на чотирьох основних принципах: новий простір, новий контент, нові технології, новий менеджмент.

«Нині на Сумщині в умовах реформи децентралізації створюється нова модель школи, – зазначив куратор освітньої галузі в області Микола Подопригора. – Сьогодні для нас важливо визначитися з оптимальним шляхом розвитку середньої освіти. Саме тому ми й вивчаємо досвід різних шкіл в інших регіонах України. Побачивши цю освітню модель, ми зрозуміли, що навчальним закладам нашої області є до чого прагнути».

Креативним та творчим у Путрівському НВК було все – починаючи з зовнішнього вигляду різнокольорової будівлі закладу та прикрашених графічними малюнками приміщень, закінчуючи сучасними лабораторіями, класами й новітніми методиками, які використовують у навчальному процесі педагоги.

Розвиток  пізнавальної самостійності учнів  шляхом  впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес, – це та проблематика, над якою нині працює НВК.

«Ми побачили чимало цікавих методик, які варто було би використовувати у наших навчальних закладах, – зазначив Микола Подопригора. – Це принципово нова якість навчання, розкриття індивідуальних талантів і здібностей учнів, проектна робота, двомовне навчання (розмовна англійська на 70%), індивідуальні плани навчання тощо. А головне, що директор цієї школи «горить» ідеєю розвивати свій навчальний заклад».

Область:

Сумська область

Source:

Сайт Сумської ОДА

Read more:

23 October 2025

Успішний обмін досвідом: українські громади ознайомились із моделями співпраці в межах Львівської агломерації

Успішний обмін досвідом: українські громади...

  У переддень IІ Міжнародного Форуму агломерацій 23 жовтня 2025 року у Львові для представників громад України...

23 October 2025

2417 правок до законопроєкту №14048: підкомітет готується до розгляду

2417 правок до законопроєкту №14048: підкомітет...

До законопроєкту №14048 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення законності та...

23 October 2025

Швейцарська підтримка сприятиме розбудові індустріальних парків та економічному зростанню Хмельниччини

Швейцарська підтримка сприятиме розбудові...

  23 жовтня 2025 року Швейцарсько-український проєкт “Згуртованість та регіональний розвиток України”,...

23 October 2025

1 мільярд гривень ДФРР спрямовується на 48 пріоритетних інвестиційних проєктів у 16 областях

1 мільярд гривень ДФРР спрямовується на 48...

  Уряд затвердив перелік інвестиційних проєктів, які профінансує Державний фонд регіонального розвитку (ДФРР)...