У зв’язку з тим, що до Шацької ОТГ в управління переходять об’єкти освіти, у виконавчому апараті буде діяти гуманітарний відділ
Відповідне Положення про новостворений гуманітарний відділ виконавчого комітету селищної ради представив депутатам на затвердження на сесії селищної ради, яка відбулася 26 січня, начальник відділу Анатолій Павлей. Відділ буде юридичною особою, матиме самостійний баланс та рахунок в банку. Мета відділу – створення належних умов для розвитку особистості та творчої реалізації кожного громадянина, який проживає на території громади. Згодом відділ матиме свій штат, який доповнять чотирма працівниками.
Завдання відділу – створити рівні умови доступу до освіти, здійснювати навчально-методичне керівництво, комплектування навчальних закладів. Зараз відділу підпорядковуватимуться сім шкіл та чотири дошкільні навчальні заклади. Згодом відділ матиме повноваження не лише у сфері освіти, а й культури та охорони здоров’я. При відділі діятиме рада керівників навчальних закладів. Фінансування його здійснюватиметься за рахунок коштів селищного бюджету.
Область:
Волинська областьГромади:
Шацька селищна об’єднана територіальна громада Шацька територіальна громадаSource:
«Район.Шацьк»
18 December 2025
Вакансія: Координатор (-ка) з комунікацій
Вакансія: Координатор (-ка) з комунікацій
Avfall Sverige та SALAR International оголошують вакансію Координатор (-ка) з комунікацій до програм «WM4U:...
17 December 2025
Verkhovna Rada of Ukraine adopts Statement on...
On 17 December 2025, the Verkhovna Rada of Ukraine adopted a Resolution on the Statement on the occasion of Local...
17 December 2025
Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос
Комітет регіонів ЄС: де громади мають голос
Комітет регіонів Європейського Союзу — це інституція, через яку міста й регіони впливають на рішення ЄС. Для...
17 December 2025
18 грудня – презентація каталогів можливостей для громад та бізнесу
18 грудня – презентація каталогів можливостей...
18 грудня о 10:00 запрошуємо на презентацію нових каталогів можливостей для громад та бізнесу на...