Результати дослідження шведсько-українського проєкту PROSTO, проведеного за підтримки Асоціації ОТГ, засвідчили, що ЦНАП з різних регіонів України інтегрували чимало корисних сервісів та публічних послуг для зручності та комплексного обслуговування відвідувачів:
Інші публічні послуги і функції також активно запроваджуються у ЦНАП. Зокрема, близько у 35 % ЦНАП здійснюється прийом керівництвом громади, а також надається безоплатна правнича допомога, у 10% ЦНАП інтегровані послуги підприємств-монополістів (водо-, тепло-, газо-, електропостачання). Послуги психолога, пункти підтримки сімей військових, послуги медичного характеру тощо також вже є актуальними в окремих ЦНАП.
Детальний аналіз читайте у звіті (PDF, 0,5 МБ).
Attached files:
Tags:
Source:
Проект PROSTO
25 August 2025
Новий проєкт «Gromada.Com» – професійна платформа підтримки комунікацій для громад
Новий проєкт «Gromada.Com» – професійна...
Громадська організація «Комунікації для змін» (Change Communications) на волонтерських засадах запустила проєкт...
25 August 2025
Як громади зможуть отримати кошти з ДФРР у 2025 році: головне з брифінгу
Як громади зможуть отримати кошти з ДФРР у 2025...
Державний фонд регіонального розвитку (ДФРР) знову запрацював після трирічної перерви. У 2025 році...
25 August 2025
Регіональне представництво як основа членських асоціацій ОМС: тренінг для ВАГ від Polaris
Регіональне представництво як основа членських...
16 липня шведсько-українська програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» провела тренінг для...
22 August 2025
Сім громад-партнерок приєдналися до напряму «Інтеграція перспектив ветеранів» програми Polaris
Сім громад-партнерок приєдналися до напряму...
Програма Polaris оголосила результати конкурсного відбору громад-партнерок за напрямом «Інтеграція...