Результати дослідження шведсько-українського проєкту PROSTO, проведеного за підтримки Асоціації ОТГ, засвідчили, що ЦНАП з різних регіонів України інтегрували чимало корисних сервісів та публічних послуг для зручності та комплексного обслуговування відвідувачів:
Інші публічні послуги і функції також активно запроваджуються у ЦНАП. Зокрема, близько у 35 % ЦНАП здійснюється прийом керівництвом громади, а також надається безоплатна правнича допомога, у 10% ЦНАП інтегровані послуги підприємств-монополістів (водо-, тепло-, газо-, електропостачання). Послуги психолога, пункти підтримки сімей військових, послуги медичного характеру тощо також вже є актуальними в окремих ЦНАП.
Детальний аналіз читайте у звіті (PDF, 0,5 МБ).
Attached files:
Tags:
Source:
Проект PROSTO
06 October 2025
Як вирішувати виклики для жінок у врядуванні: обговорювали на міжнародній конференції у Стокгольмі
Як вирішувати виклики для жінок у врядуванні:...
23-24 вересня у Стокгольмі відбулась міжнародна конференція «Переформатування влади заради рівності:...
06 October 2025
The “Decentralization” Portal is Now on LinkedIn! Join Our Professional Community
The “Decentralization” Portal is Now on...
Decentralization reform requires international dialogue and exchange of experience. To make this interaction even...
06 October 2025
План заходів з реалізації Державної стратегії...
Уряд України затвердив масштабний План заходів на 2025–2027 роки (Розпорядження КМУ від 25 вересня 2025 р. № 1047-р),...
06 October 2025
У кожному міністерстві буде заступник, відповідальний за прифронтові регіони
У кожному міністерстві буде заступник,...
Прем’єр-міністр України Юлія Свириденко наголосила, що прифронтові території є одним із ключових пріоритетів...