Результати дослідження шведсько-українського проєкту PROSTO, проведеного за підтримки Асоціації ОТГ, засвідчили, що ЦНАП з різних регіонів України інтегрували чимало корисних сервісів та публічних послуг для зручності та комплексного обслуговування відвідувачів:
Інші публічні послуги і функції також активно запроваджуються у ЦНАП. Зокрема, близько у 35 % ЦНАП здійснюється прийом керівництвом громади, а також надається безоплатна правнича допомога, у 10% ЦНАП інтегровані послуги підприємств-монополістів (водо-, тепло-, газо-, електропостачання). Послуги психолога, пункти підтримки сімей військових, послуги медичного характеру тощо також вже є актуальними в окремих ЦНАП.
Детальний аналіз читайте у звіті (PDF, 0,5 МБ).
Attached files:
Tags:
Source:
Проект PROSTO
04 August 2025
«Спочатку шукали охочих, а тепер – черга». Як...
Автор: Марія Булейко (Марковська) Пʼядицька громада, що на Івано-Франківщині, доводить: привід співпрацювати зі...
04 August 2025
Олексій Кулеба: Громади зможуть одночасно запускати ключові етапи відновлення житла
Олексій Кулеба: Громади зможуть одночасно...
Громади отримали новий інструмент для оперативнішого реагування на наслідки обстрілів. Як повідомив...
04 August 2025
ЦВК: у зв’язку з воєнним станом підстав для формування нового складу ТВК наразі немає
ЦВК: у зв’язку з воєнним станом підстав для...
Центральна виборча комісія повідомила про відсутність підстав для формування нового складу територіальних виборчих...
02 August 2025
Kalush to have a partner city in Mexico: New international partnership established
Kalush to have a partner city in Mexico: New...
The Kalush community is expanding its scope of international cooperation. During a regular meeting of the Kalush City...