Особливості організації роботи зі службовою інформацією та веденням архівної справи військовими адміністраціями населених пунктів

Рада Європи в рамках Програми «Посилення доброго демократичного врядування і стійкості в Україні» спільно з Асоціацією міст України підготувала роз’яснення щодо використання інструкцій з діловодства (у тому числі роботи зі службовою інформацією, ведення архівної справи) військовими адміністраціями населених пунктів.


Цей матеріал є продовженням теми, що стосується особливостей організації діловодства у військових адміністраціях населених пунктів і розроблений Олександром Логіновим, юристом Юридичної служби Асоціації міст України у співпраці з Лесею Федченко, консультанткою Ради Європи.

У роз’ясненнях, що пропонуються до вашої уваги, висвітлені наступні теми:

  • Основні організаційні засади діяльності, пов’язаної з роботою з інформацією з обмеженим доступом;
  • Робота із зверненнями громадян;
  • Організація діловодства по роботі із запитами на інформацію;
  • Законодавство про архівну справу;
  • Загальні правила діловодства та архівного зберігання документів;
  • Порядок ведення архівів військових адміністрацій населених пунктів;
  • Організація архівної справи у військовій адміністрації населеного пункту;
  • Визначення особи, відповідальної за ведення діловодства;
  • Передача документів військових адміністрацій населених пунктів після припинення/скасування воєнного стану.

З роз’ясненнями можна ознайомитися за посиланням

08.03.2024 - 11:49 | Views: 3618
Особливості організації роботи зі службовою інформацією та веденням архівної справи військовими адміністраціями населених пунктів

Attached files:

Tags:

military administrations legal counselling

Source:

Програма Ради Європи “Посилення доброго демократичного врядування і cтійкості в Україні”

Read more:

21 November 2025

3 грудня у місті Полтава відбудеться регіональний форум Програми Polaris: запрошуємо громади до участі

3 грудня у місті Полтава відбудеться...

  3 грудня у місті Полтава відбудеться регіональний форум Програми Polaris «Розбудова системи багаторівневого...

21 November 2025

Експертна оцінка фінансової спроможності громад у розрізі областей за 9 місяців 2025 року

Експертна оцінка фінансової спроможності громад...

Автори: Яніна Казюк, доктор наук з державного управління, професор, експерт з публічних фінансів та місцевого...

21 November 2025

Анонс вебінару: «Перетворення комунального комерційного підприємства на АТ чи ТОВ за Законом № 4196: перше знайомство»

Анонс вебінару: «Перетворення комунального...

Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад» у партнерстві...

21 November 2025

Government approves list and requirements for indicators to determine functional types of territories: Impact on communities

Government approves list and requirements for...

The Cabinet of Ministers has approved a list of indicators and requirements to classify Ukrainian communities into...