Експерти Програми USAID DOBRE підготували роз’яснення «Черговість здійснення видатків місцевих бюджетів в період дії воєнного стану».
У роз’ясненні:
- ремонту укриттів;
- заправки картриджів;
- придбання програмного забезпечення;
- придбання матеріалів для швачки/перукаря;
- пролонгації сертифікату електронного підпису;
- видатків на таблички-покажчики (облаштування, утримання та експлуатація укриттів);
- видатків на протипожежну безпеку;
- видатків на придбання мініелектростанцій.
Attached files:
Tags:
budget war finance war DOBRE finansy
Source:
Програма DOBRE
21 November 2025
3 грудня у місті Полтава відбудеться...
3 грудня у місті Полтава відбудеться регіональний форум Програми Polaris «Розбудова системи багаторівневого...
21 November 2025
Експертна оцінка фінансової спроможності громад у розрізі областей за 9 місяців 2025 року
Експертна оцінка фінансової спроможності громад...
Автори: Яніна Казюк, доктор наук з державного управління, професор, експерт з публічних фінансів та місцевого...
21 November 2025
Анонс вебінару: «Перетворення комунального...
Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація об’єднаних територіальних громад» у партнерстві...
21 November 2025
Government approves list and requirements for...
The Cabinet of Ministers has approved a list of indicators and requirements to classify Ukrainian communities into...