Експерти Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» проаналізували особливості плати за землю у період дії воєнного стану та розглянули відповідний міжнародний досвід в контексті додаткового наповнення дохідної частини місцевих бюджетів.
З початком воєнної агресії окремі норми законодавчих актів було суттєво змінено на період дії воєнного стану. Тому питання плати за землю потребує окремої уваги, а також це є одним із механізмів додаткового наповнення місцевих бюджетів. Плата за землю – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що запроваджується сільськими, селищними, міськими радами в повному обсязі зараховується до відповідних місцевих бюджетів.
Даним дослідженням було проаналізовано основні зміни до законодавства, надходження податку до місцевих бюджетів громад-партнерів проєкту USAID «ГОВЕРЛА», визначено основні причини зменшення надходжень. На основі вивчення досвіду сплати земельного податку у країнах ЄС, надано рекомендації громадам щодо збільшення бази оподаткування, зростання надходжень, а також вдосконаленні адміністрування податку.
Більш детально з дослідженням ви можете ознайомитися ЗА ПОСИЛАННЯМ.
Attached files:
Tags:
land international experience war
Source:
Проєкт USAID «ГОВЕРЛА»
06 December 2025
Мінрозвитку закликає громадськість та експертів...
Міністерство розвитку громад та територій України продовжує роботу над оновленням підходів до оцінки спроможності...
05 December 2025
Як громадам бути почутими в ЄС | П’ятниця із Cities4Cities
Як громадам бути почутими в ЄС | П’ятниця із...
Україна входить у черговий переговорний етап євроінтеграції – і місцеве самоврядування тут відіграє ключову...
05 December 2025
Швейцарсько-український проект DECIDE...
Протягом п'яти років реалізації реформи децентралізації управління освітою продовжує залишатися критичним чинником...
04 December 2025
Багаторівневе врядування на практиці: підсумки регіонального форуму Polaris
Багаторівневе врядування на практиці: підсумки...
3 грудня у Полтаві відбувся регіональний форум Програми Polaris «Розбудова системи багаторівневого врядування» –...