Having participated in the project “The School 3.0: Almalgamated Hromadas”, the lyceum of Kozelshchynska AH held a partnership conference, a strategic event during which the pupils, teachers, parents and the lyceum administration tried to build the common future of the lyceum.
The project “The School 3.0: Amalgamated Hromadas”, directed to development of school autonomy and organizational culture thereof, will have been implemented from March till December 2019 by the Centre of Innovational Education “Pro.Svit”, with the assistance of U-LEAD with Europe: Ukraine – Local Empowerment, Accountability and Development Programme.
The following video provides more information…
Tags:
best practices education education AH education
Область:
Полтавська областьГромади:
Козельщинська селищна об’єднана територіальна громада Козельщинська територіальна громадаSource:
Програма «U-LEAD з Європою»
Share the news:
24 February 2021
26 лютого - круглий стіл «Утворення Київської...
Комітет Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку...
24 February 2021
Nordic Walking, Skiing, Sailing, Biking and More: Khmilnyk Revamps Its Tourism Appeal
Nordic Walking, Skiing, Sailing, Biking and...
Khmilnyk is one of Ukraine’s most popular health resorts. Tens of thousands of people come here every year for the...
24 February 2021
Де громаді брати гроші на розробку комплексних планів розвитку території - поради експерта
Де громаді брати гроші на розробку комплексних...
Про можливості залучення коштів для просторового планування у громадах розповідає експерт Програми "U-LEAD з Європою"...
24 February 2021
The EU-funded U-LEAD with Europe Programme...
On 23 February, the Recommendations of the U-LEAD with Europe Programme on digital transformation of administrative...
23 February 2021
February, 25 - discussion «E-governance: experience of Estonian and Ukrainian hromadas»
February, 25 - discussion «E-governance:...
On February, 25 at 11:00 there will be held a panel discussion, entitled « E-governance: experience of Estonian and...