Головне питання, яке турбує жителів громад, особливо сільських, під час інформаційних заходів щодо реформи децентралізації, що ж буде зі школами? З цього питання розпочалася розмова експерта Офісу реформ Ірини Грекової з кореспондентами газети «Днепр вечерний» та представниками інших ЗМІ Дніпропетровщини. Спікер переконала присутніх в тому, що питання наявності школи у кожному селі децентралізаційні процеси віднесли до компетенції органів місцевого самоврядування об’єднаної територіальної громади. Основним аргументом у прийнятті рішення має бути якість освітніх послуг. Нові умови фінансування дозволять спрямовувати кошти саме на ті проблеми, які громада визначить пріоритетними. Зацікавлена розмова визначила ще одну особливість децентралізаційних змін – це не лише отримання громадою додаткових повноважень, а і посилення активності мешканців громади та спільної відповідальності і за справу, і за результат реформи.
Саме тому Офіс реформ започатковує активний діалог з жителями громад не лише щодо їх очікувань від змін, але й особистої участі в становленні громад.
30 June 2025
Реформа управління публічними інвестиціями: у Києві відбулась презентація для громад
Реформа управління публічними інвестиціями: у...
У Києві відбулась презентація для представників громад та ОВА Київщини, Житомирщини та Черкащини присвячена реформі...
30 June 2025
УКФ та UCORD розпочали приймати заявки на конкурс «Згуртованість через культуру»
УКФ та UCORD розпочали приймати заявки на...
Український культурний фонд розпочав приймати заявки на грантовий конкурс «Згуртованість через культуру». Кінцевий...
28 June 2025
У Дніпрі обговорили реформу управління публічними інвестиціями
У Дніпрі обговорили реформу управління...
27 червня у Дніпрі відбувся регіональний захід, присвячений впровадженню реформи управління публічними інвестиціями...
28 June 2025
«Запитання-відповіді: реформа старшої профільної школи, формування мережі ЗЗСО - запис вебінару
«Запитання-відповіді: реформа старшої...
Швейцарсько-український проєкт DECIDE провів вебінар на тему: «Запитання-відповіді: реформа старшої профільної школи,...