During the seminar “AH Branding as an Element of Investment Attractiveness”, held in the Lviv LGDC, established with the support of the U-LEAD with Europe Programme and MinRegion, the potential of ethnic, cultural, gastronomic and many other features to be discovered for tourism and recreation was discussed.
According to Orest Zahorskyi, expert on brands’ development, the potential of the Lviv Oblast is still undiscovered. “You as rayons’ representatives have a lot to offer tourists. We have many historically significant sites, number of castles, we have local cuisine, museums and beautiful nature. These advantages should be used as much as possible and turned into opportunities for development,” said Orest Zahorskyi.
The audience also discussed famous world brands that occasionally rebrand their style, changing fonts, colors and images. All visual changes attract additional attention of the target audience.
The full version is available in Ukrainian – please click HERE
Attached images:
Tags:
Область:
Львівська областьSource:
Львівський Центр розвитку місцевого самоврядування
26 November 2025
Біовідходи — ресурси для громад та бізнесу. Як використати їх ефективно?
Біовідходи — ресурси для громад та бізнесу. Як...
В управлінні біовідходами українські бізнеси можуть вигідно заявити про себе як на локальному, так і на...
26 November 2025
Курс «Підтримка креативної економіки» для регіонального розвитку від British Council та UCORD
Курс «Підтримка креативної економіки» для...
Шукаємо творців політик, представників культурних інституцій та професіоналів у сфері креативних індустрій,...
26 November 2025
Education Subvention, Funding Priorities for...
On 25 November in Kyiv, the Polaris Programme, in partnership with the Ministry of Education and Science of Ukraine...
26 November 2025
Нова співпраця для розвитку громад: крафтове виробництво, туризм та бренди
Нова співпраця для розвитку громад: крафтове...
Всеукраїнська асоціація громад разом із Всеукраїнським конгресом фермерів та ГО «Культ фуд» Євгена Клопотенка...