AHs of Lviv Oblast have a lot to offer tourists

During the seminar “AH Branding as an Element of Investment Attractiveness”, held in the Lviv LGDC, established with the support of the U-LEAD with Europe Programme and MinRegion, the potential of ethnic, cultural, gastronomic and many other features to be discovered for tourism and recreation was discussed.

According to Orest Zahorskyi, expert on brands’ development, the potential of the Lviv Oblast is still undiscovered. “You as rayons’ representatives have a lot to offer tourists. We have many historically significant sites, number of castles, we have local cuisine, museums and beautiful nature. These advantages should be used as much as possible and turned into opportunities for development,” said Orest Zahorskyi.

The audience also discussed famous world brands that occasionally rebrand their style, changing fonts, colors and images. All visual changes attract additional attention of the target audience.

The full version is available in Ukrainian – please click HERE

16.11.2018 - 12:36 | Views: 6677
AHs of Lviv Oblast have a lot to offer tourists

Attached images:

Tags:

tourism

Область:

Львівська область

Source:

Share the news:

Read more:

05 July 2022

Послуги у сфері соціального захисту населення: відповіді на типові питання

Послуги у сфері соціального захисту населення:...

Експерти шведсько-українського проекту PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» підготували відповіді на 35...

05 July 2022

«Країна, яку ми зараз проєктуємо, — має бути такою, до якої люди захочуть повернутися», - Олексій Чернишов

«Країна, яку ми зараз проєктуємо, — має бути...

Ухвалено підсумкову декларацію Конференції з питань відновлення України, яка відбулася місті Лугано, Швейцарія. Про...

05 July 2022

Аргументи для розвитку велоруху в громадах під час війни: велосипед об’єднує і рятує життя

Аргументи для розвитку велоруху в громадах під...

До війни для громад Дніпропетровської області організувати веломарафон або велопробіг було однією з найулюбленіших...