During the seminar “AH Branding as an Element of Investment Attractiveness”, held in the Lviv LGDC, established with the support of the U-LEAD with Europe Programme and MinRegion, the potential of ethnic, cultural, gastronomic and many other features to be discovered for tourism and recreation was discussed.
According to Orest Zahorskyi, expert on brands’ development, the potential of the Lviv Oblast is still undiscovered. “You as rayons’ representatives have a lot to offer tourists. We have many historically significant sites, number of castles, we have local cuisine, museums and beautiful nature. These advantages should be used as much as possible and turned into opportunities for development,” said Orest Zahorskyi.
The audience also discussed famous world brands that occasionally rebrand their style, changing fonts, colors and images. All visual changes attract additional attention of the target audience.
The full version is available in Ukrainian – please click HERE
Attached images:
Tags:
Область:
Львівська областьSource:
Львівський Центр розвитку місцевого самоврядування
26 December 2025
В Україні стартує проєкт «Будинки майбутнього: екологічне модульне житло»
В Україні стартує проєкт «Будинки майбутнього:...
Громадська організація ДЕСПРО долучається до проєкту державно-приватного партнерства «Будинки майбутнього: екологічне...
25 December 2025
«Більше, ніж місто: як Львів будує метрополію...
Автор: Дмитро Синяк Україна все ще будує власну модель децентралізації. Наступним логічним кроком після...
24 December 2025
Occupied but still standing strong Shulhynka. Interview with Head of Military Administration
Occupied but still standing strong Shulhynka....
Natalia Petrenko, Head of the Military Administration of the occupied Shulhynka rural community in the Luhansk...
23 December 2025
Швейцарська підтримка сприятиме реалізації...
5 агенцій регіонального розвитку отримають гранти на реалізацію стратегічних пріоритетів у рамках програми...