03.03.2021
Так, будь-яка сторона по справі має право подати заяву до суду про заміну відповідача (позивача, третьої особи) у порядку правонаступництва. Ми детально розглядати такі випадкі на форумі, вказуючи,...
10.02.2021
До регіональних представництв Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини http://www.ombudsman.gov.ua/ua/page/secretariat/regionalni-predstavnicztva-upovnovazhenogo/
05.02.2021
В залежності від обставин справи, тут можуть бути ознаки порушення Правил адвокатської етики (ст. 9). Чи є у діях такого депутата ознаки порушення правил депутатської етики має оцінити відповідна д...
27.01.2021
На кого будуть покладені функції в порядку самопредставництва – вирішує рада шляхом видання відповідного акту. Голова комісії з реорганізації навряд чи зможе ефективно виконувати ці функції. Також ...
27.01.2021
Діючий голова ради та й рада не можуть приймати таких актів, бо їхні повноваження не поширюються на усю територію. Ці акти можуть стосуватися тільки тих територій, на які вони були свого часу обран...
19.01.2021
Передбачено абз. 1 ч. 2 ст. 45 ЗУ «Про запобігання корупції» - за період, що не охоплений попередніми деклараціями (скоріше за все, будете подавати 2 – за 2020 рік та за період з 01.01.2021 р. до д...
18.01.2021
Листок непрацездатності буде оплачено Фондом соціального страхування незалежно від Вашого звільнення.
14.01.2021
Для прийняття не потрібно.
Якщо мається на увазі переведення – у тексті наказу зазначається, що працівник приймається на роботу по переведенню та вказується назва підприємства, установи, організ...
14.01.2021
Переводити Вас до ради-правонаступника не було потреби, тим більше без Вашої письмової згоди цього робити не можна.
14.01.2021
Так, має право. Тільки не про скорочення терміну попередження, а про звільнення до закінчення терміну попередження про наступне вивільнення.
Це загальне трудове право працівника звільнитися у бу...
14.01.2021
Див. Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях https://zakon.rada.gov.ua...
14.01.2021
Якщо вони не були прийняті\переведені в селищну раду – не потрібно.
14.01.2021
Ні, не можуть.
Відповідно до ч. 3 ст. 40 Кодексу законів про працю України не допускається звільнення працівника з ініціативи власника або уповноваженого ним органу в період його тимчасової непр...
14.01.2021
Ранг державного службовця зберігається для цілей державної служби.
При прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування посадовим особам місцевого самоврядування присвоюється ранг у межах в...
21.12.2020
По-перше, засновником закладу, мабуть, є не РДА, а районна рада чи відповідна територіальна громада. Заклад знаходиться в управління РДА чи її структурного підрозділу, утвореного як юридична особа....
21.12.2020
Це питання мала б впорядкувати Ваша рада-правонаступник, поклавши до завершення реорганізації відповідні функції на службовців рад, що припиняються, або забезпечивши присутність своїх представників...
21.12.2020
За даними бухгалтерського обліку ради, що припиняється, підтвердженими під час інвентаризації на підставі передавального акту. При цьому у передавальному акті слід зробити відмітку, що технічні та ...
21.12.2020
В додаток до мого раніше надісланого16.12.2020 запитання:Згідно з вимогами п. 47 ст. 2 Бюджетного кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом та здійснення витрат бюджету.Тобто, розпорядником бюджетних коштів може бути виключно фізична особа – керівник бюджетної установи, або виконуючий його обов’язки. Відтак, ця особа в обов’язковому порядку має працювати в цій юридичній особі на постійній основі.Ви рекомендуєте за доцільне у випадку з реорганізації ліквідованих районних рад очолити комісії з реорганізації цих рад новообраному голові районної ради, адже, на Ваш погляд, це спростить питання з управління справами на період реорганізації.Однак, новообраний голова вже очолює новостворену юридичну особу – районну раду і відповідно до вимог ч.3 ст.55 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», «працює у раді на постійній основі, не може мати інший представницький мандат, суміщати свою службову діяльність з іншою роботою, у тому числі на громадських засадах, займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю….».Згідно з ч.5 ст.104 ЦКУ, юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення. Тобто, поки до ЄДРПОУ не внесено запис про припинення ліквідованої районної ради, її цивільна правосуб’єктність не припиняється.Голова комісії з реорганізації підписує, в тому числі, фінансові документи щодо розпорядження бюджетними коштами.Таким чином, якщо діяти по запропонованих Вами рекомендаціях, голова новоутвореної районної ради одночасно буде виконувати функції розпорядника бюджетних коштів в іншій юридичній особі – районній раді, яка реорганізується, що неприпустимо, оскільки, порушується БКУ та перевищуються надані Конституцією та Законами повноваження.Одночасно, виконуючи цю роботу (а це є виключно роботою) на загальних засадах (а по-іншому не вийде), голова новоутвореної районної ради буде порушувати вимоги ч.3 ст.55 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», що має ознаки корупції і не тільки.З метою уникнення вищенаведених порушень, пов’язаних із випадком, коли комісію з реорганізації ліквідованої районної ради очолить новообраний голова районної ради, прошу надати відповідне роз’яснення.Це дуже важливо, оскільки, керуючись Вашими рекомендаціями, депутати вже приймають відповідні рішення, на мій погляд помилкові.
Ні, Закон № 1009 встановлює особливості процесів реорганізацій, і ці приписи погоджено з профільними підрозділами Мінфіну та ДКС України. Тому особа, яка забезпечує управління справами особи, що пр...
15.12.2020
Не просто має право, а зобов’язана. Оскільки надання такої адміністративної послуги регламентоване законом, і така інформація на рівні посадової особи ОМС може бути надана тільки у прямо передбачен...
15.12.2020
Законодавець не обмежує ОМС у цьому питанні – норми чинного законодавства дозволяють використовувати як одну, так і іншу печатку. Печатку ради, що припиняється, можна використовувати для посвідченн...
15.12.2020
Комісія з реорганізації. Однак, у випадку із районними радами саме ця комісія буде займатися управлінням справами районних рад, що припиняються шляхом приєднання до «центральної садиби» як юридични...
15.12.2020
Звернутися до ради, яка прийняла таке рішення із офіційною заявою про оскарження відповідного рішення, оскільки воно порушує інтереси громад Вашого району. Це очевидне порушення, адже внаслідок ціє...
14.12.2020
Ні, якщо Ви на разі не уточнюєте назву Вашої ради або у Вас вона не змінилася. Однак, це треба зробити щодо рад та виконавчих комітетів (утворених у форматі юридичної особи), які будуть припинятися...
14.12.2020
Доброго дня! На першій сесії Долинської міської ради восьмого скликання, яка відбулася 27 листопада 2020 року, було заслухано інформацію голови міської ТВК та визнано повноваження міського голови і 22 депутатів міської ради, присутніх на пленарному засіданні. При спробі продовжити пленарне засідання під головуванням новообраного міського голови, група з 9 депутатів-представників трьох політичних партій, не погодившись з незалученням їх до участі у підготовці першої сесії, залишила пленарне засідання. У подальшому 13 депутатів, що залишились на пленарному засіданні, і міський голова прийняли 22 рішення міської ради з питань порядку денного.Прошу роз*яснити легітимність таких рішень міської ради та наявність/відсутність обов*язку їх виконання, з урахуванням того, що загальний склад Долинської міської ради становить 26 депутатів.
На жаль, чинне законодавство не передбачає заходів реагування щодо порушення депутатами місцевої ради своїх обов’язків, а також приписів Конституції та законів України. Застосування заходів відклик...
14.12.2020
Новобрана рада може прийняти рішення про те, що її рішення про встановлення ставок орендної плати поширюється на всю територію укрупненої територіальної громади. Однак, це рішення потрібно приймати...
14.12.2020
На жаль, чинне законодавство не передбачає заходів реагування щодо порушення депутатами місцевої ради своїх обов’язків, а також приписів Конституції та законів України. Застосування заходів відклик...
14.12.2020
Якщо виконавчий комітет та інші виконавчі органи ради-центральної садиби (ради, розташованої у адміністративному центрі укрупненої громади) не є юридичною особою, то усе майно має бути передане на ...
14.12.2020
Ні, якщо Ви на разі не уточнюєте назву Вашої ради або у Вас вона не змінилася. Однак, це треба зробити щодо рад та виконавчих комітетів (утворених у форматі юридичної особи), які будуть припинятися...
14.12.2020
Ні, якщо це прямо передбачено законом рада громади не може прийняти таке рішення, оскільки закон не надає раді дискреції з цих питань (можливості прийняти рішення за своїм вибором). У разі протипра...
14.12.2020
Так, ст. 59-1 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» надає йому таку можливість. Особливо добре, якщо профільна депутатська комісія погодить це до голосування. Водночас, правозастосовча практика...
14.12.2020
Ні, на разі робити перереєстрацію не потрібно – закон таких вимог не передбачає.
Згідно із розпорядженням КМУ «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних гр...
14.12.2020
Так, це може зробити будь-який нотаріус у межах області.
14.12.2020
Відповідно до ч. 2 ст. 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» перша сесія новообраної сільської, селищної, міської ради скликається відповідною територіальною виборчою комісією не...
14.12.2020
Ні, так як на даний час в Україні відсутній закон про місцеві референдуми.
Таке положення реглманету буде суперечити чинному законодавству.
09.12.2020
Добрий день. Я звертаюсь як простий житель ОТГ. Я не працюю в сільраді. Але мені відома ситуація, що у нас мають вкрасти 120 тисяч - в людей зарплати і другі потреби, тому шо суд видав незаконне рішення, без присутності голови і секретаря сільради. Вони присудили віддати 120 тисяч одній особі - колишньому директорові школи, де по документах вказано, що він директор ЗОШ. А такого закладу як ЗОШ взагалі немає, є тільки опорний заклад. Діло в тому, шо вони подали апеляцію (чи касацію) в Верховний суд, представники якого там щось питали їх, але на пошту ніхто не ходив і ніхто нічого не розуміє, так як у нас немає юриста. Був один - але він не ходив на роботу і наркоманив. Його уволили а другого немає. Тепер у нас, у нашої громади, у кожної людини цих 8 чи скількох сіл мають украсти гроші. Я не знаю, кажуть що зарплати будуть, але я наприклад працюю в закладі ЦСП нам треба технічне забезпечення, і є ризик що ми його не придбаємо і не встигнемо до кінця року, так як через це незаконне рішення суду гроші у нас будуть вкрадені. Я не знаю як суд приймає такі рішення без присутності одної із сторін, чи це правильно, чи це там порушення а ми не знаєм - так як юриста немає. чи може держава якось допомогти, надати юриста на деякий час (може хай і на платній основі - просто хай працює а не наркоманить (я не знаю там треба питати в начальства - адже я - просто житель), але я чула що вроді можна і на платній основі). Але хай він срочно виконає всі ці діла, поки у нас не вкрали гроші. Рахунки заморозили, вони не можуть там якісь тендери на прозоро виставити БУДУТЬ БЕЗ СВІТЛА І ЕЛЕКТРИКИ. Треба срочно юриста хоч на оце одне діло. Чи може держава якось в цьому допомогти?
Ви можете звернутися для отримання допомоги у Центр безоплатної правової допомоги, розташованій на Вашій території. Інформацію про контакти місцевих центрів у Вашому регіоні Ви можете знайти тут: h...
09.12.2020
Подати скаргу можна як до голови чи ради, так і шляхом звернення до суду у порядку адміністративного судочинства (тобто згідно з приписами Кодексу адміністративного судочинства України).
09.12.2020
Зверніться до Вашої ради, будь ласка, вони підкажуть, до юрисдикції якого старости у Вашій громаді віднесені відповідні питання і чи взагалі цим має займатися староста, бо закон таких обов’язків ст...
14.12.2020
Порядок проведення відповідних перевірок, а також перелік органів, що проводять перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених ч. 3 та ч. 4 ст.1 Закону України “Про очищ...