Кожна громада має туристичний потенціал, але не кожна може його побачити, оцінити і використати, – експерт

Не може бути універсальної поради, як громадам розвивати туризм. Все залежить від того, що є у громаді. І не обов’язково це мають бути гори, море, печери, водоспади чи замки. Навіть звичайний ліс може стати туристичним потенціалом громади. А інколи туристичну активність можна розвинути і на рівному місці.

Про це у програмі «Сучасна громада» Українського радіо сказав експерт з питань розвитку туризму Сергій Підмогильний.


«Мало просто прописати розвиток туризму в свою загальну стратегію, як роблять деякі громади, необхідно продумати концепцію, сформулювати конкретні ідеї. Ця концепція має включати використання усього потенціалу громади», - зазначив експерт.

На його думку, гроші на розвиток туризму громадам є звідки залучати – це і державна підтримка малого та середнього бізнесу, і різноманітні гранти. «Не вистачає людей в громадах, які могли б написати якісний проект розвитку туризму, генерувати ідеї. Громади мають шукати і заохочувати таких людей, обмінюватися досвідом з колегами», - сказав Сергій Підмогильний.

Він також зазначив, що громада в розвитку туризму не повинна замикатися в своїх адміністративних межах. «Треба виходити з логіки розташування, впливу туристичного ресурсу і, якщо треба, поєднати зусилля для його розвитку з сусідами», - вважає експерт.

Розвиваючи туризм, громада має враховувати чотири основні моменти:

  1. Туристичні ресурси.
  2. Можливість дістатися до туристичних ресурсів.
  3. Наявність інфраструктури.
  4. Наявність людей для управління, промоції, маркетингу у сфері туризму.

«Жодний з цих компонентів не має «просідати». Наприклад, є туристичний ресурс – замок, але він в руїнах, отже треба думати про реконструкцію, створення привабливого об’єкту. Якщо до цього замку немає дороги, треба запланувати її ремонт чи будівництво. Якщо немає готелів, треба передбачити місця, де туристи могли б зупинитися, бо громада заробляє лише тоді, коли турист переночує хоча б ніч», - сказав Сергій Підмогильний.

Тим громадам, які не мають очевидного туристичного ресурсу, експерт порадив шукати креативні, нестандартні ідеї, формувати нові туристичні ресурси. «В Польщі, наприклад, в одній з ґмін (громад) відкрили динопарк, який став генератором туристичного руху практично на рівному місці», - розповів експерт.

Громадам, які вже мають туристичний ресурс, експерт радив не заспокоюватися. Бо конкуренція за туристами між громадами зростає. «Громади в ході децентралізації стають більш спроможними і у питаннях розвитку туризму. Вони конкурують між собою і креативлять у питаннях приваблення туристів: вигадують інтерактиви, квести, використовують сучасні технології. Отже який би ресурс ви не мали, його варто постійно розвивати», - вважає Сергій Підмогильний.

Повний запис програми слухайте ТУТ

«Сучасна громада» виходить за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» щосереди о 19:30.

Фото: DOBRE

19.07.2018 - 14:57 | Переглядів: 7089
Кожна громада має туристичний потенціал, але не кожна може його побачити, оцінити і використати, – експерт

Теги:

туризм

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:
F4d2dee0269eaa0e539deed4f874ec21

13 грудня 2019

Президент вніс до Парламенту законопроект про...

Сьогодні, 13 грудня, Президент України Володимир Зеленський подав до Верховної Ради проект закону про внесення змін...

9e41a035c793f8bd23f5b6d2dc3d4df8

13 грудня 2019

Великі виклики маленької Привільської громади...

Мирослава Ляшенко, голова Привільської ОТГ, Луганська область Дошкільний педагог Мирослава Ляшенко 25 років...

87e79771ab6bc73a89d88fdc542e1a43

13 грудня 2019

Чому ґендерна рівність важлива, - есе учасниці...

Автор: Алла Ревуцька, головний спеціаліст з інформаційної та проектної діяльності виконавчого апарату Торчинської...