Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.
Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?
Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:
- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.
Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Приєднані зображення:
Теги:
Джерело:
Програма DOBRE
16 травня 2025
20 травня - презентація Дашборду освітніх індикаторів
20 травня - презентація Дашборду освітніх...
20 травня 2025 року, о 14:00 розпочнеться презентація оновленого Дашборду освітніх індикаторів Міністерства освіти і...
16 травня 2025
Строкатий ландшафт європейської регіональної політики
Строкатий ландшафт європейської регіональної...
ЄС – це різнобарвна й часто складна суміш спільних правил і цінностей у поєднанні з конкретними рішеннями та...
15 травня 2025
Вакансія! Експерт(-ка) з гендерних питань
Вакансія! Експерт(-ка) з гендерних питань
Опис контексту Для реагування на мінливі потреби українських муніципалітетів і національних суб'єктів у...
15 травня 2025
Реформа старшої школи: Закарпаття формує мережу зі 107 академічних ліцеїв
Реформа старшої школи: Закарпаття формує мережу...
13 травня в Ужгороді відбулося громадське обговорення реформи старшої школи. У заході взяли участь голови та...