Впізнаваність має більший вплив, аніж статус чи посада – такими є реалії нинішнього медіасвіту.
Досягнення, історія, шлях до успіху вашої громади мають бути прокомуніковані, інакше про вас або не знатимуть, або забудуть. Як це зробити ефективно з допомогою якісних інтерв’ю?
Програма USAID DOBRE ділиться порадами медіатренерки, фахівчині в галузі телебачення Любові Сорокіної:
- врахуйте мету свого виступу,
- орієнтуйтесь на свою цільову авдиторію,
- сформулюйте свою ключову фразу/меседж,
- уникайте канцеляризмів та мовних штампів.
Керівники 13 громад із семи областей-партнерів Програми USAID DOBRE вдосконалювали навички інтерв’ювання на тренінгу «Ви – в етері (медіапідготовка)». Тренінг організував Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE.
Приєднані зображення:
Теги:
Джерело:
Програма DOBRE
12 червня 2025
Проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади»: історія братерства між тилом і фронтом
Проєкт «Пліч-о-пліч: згуртовані громади»:...
Долучившись до Національного проєкту Мінрозвитку «Пліч-о-Пліч: згуртовані громади», Великоберезовицька громада...
11 червня 2025
У Мінрозвитку відбулося перше засідання робочої групи зі створення модельного статуту громад
У Мінрозвитку відбулося перше засідання робочої...
10 червня у Міністерстві розвитку громад та територій презентували проєкт модельного статуту територіальної громади —...
11 червня 2025
Програма EGAP відкриває конкурс для громад у шести областях для впровадження проєктів з цифровізації
Програма EGAP відкриває конкурс для громад у...
Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми...
11 червня 2025
«Законопроєкт 4380 – це про повагу до гідності...
Незабаром Верховна Рада розглядатиме у другому читанні законопроект №4380 «Про адміністративний збір», довкола якого...