Як громади можуть обмінюватися електронними документами з органами державної влади

В Україні понад 20 систем е-документообігу — популярних та не дуже, платних та безкоштовних. Така кількість пропозицій свідчить про значний попит, а отже — про зростання популярності е-документообігу. І не дивно, серед найбільших його переваг – економія часу та грошей, зручність, простота та безпечність.

Законодавство України визначає, що основною формою діловодства для установ і підприємств державного сектору є електронна. Це має здійснюватися виключно з використанням системи електронного документообігу, інтегрованої до системи електронної взаємодії.

Система електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ), яка часто використовується і бізнесом, є найліпшою безкоштовною платформою для переходу в онлайн. Саме завдяки їй можливо створити цифровий простір для електронної взаємодії з органами державної влади.

СЕВ ОВВ призначена для автоматизації процесів створення, надсилання, передачі, одержання, оброблення, використання, зберігання, знищення документів в електронній формі, що не містять інформації з обмеженим доступом, із застосуванням кваліфікованого електронного підпису або кваліфікованої електронної печатки.

В залежності від способу під’єднання – СЕВ-СЕД (модуль для швидкого підключення) або інтеграційної взаємодії – можна працювати з системою у браузері або інтегрувати систему електронного документообігу з СЕВ ОВВ.

Для підключення до СЕВ ОВВ юридична особа має звернутися до адміністратора СЕВ ОВВ – державного підприємства «Держінформресурс». Заяву можна завантажити з офіційного сайту Підприємства (http://dir.gov.ua/zavntazhennya/zayavi/).

 

Якщо у вашій установі відсутня система е-документообігу

У такому разі ви можете скористатися підсистемою «Модуль для швидкого підключення до СЕВ ОВВ з функціоналом електронної канцелярії» (надалі – СЕВ-СЕД). СЕВ-СЕД створена за хмарною технологією, має WEB інтерфейс та обмежена п’ятьма робочими місцями користувачів в рамках однієї організації.

СЕВ-СЕД забезпечує мінімальні можливості для організації електронного документообігу в установі. Робоче оточення СЕВ-СЕД – це інтуїтивно зрозумілий WEB інтерфейс з підказками, має функціонал по роботі з документами (сканування, реєстрація, відправка, отримання, автоматичне накладання КЕП, друк тощо) і забезпечує контроль виконання документів (створення завдань, визначення строків, інформування контролерів), формування звітів (по користувачах, по документах, статистична інформація), пошук документів (за всіма можливими реквізитами) та надсилання сповіщень (повідомлення, e-mail, SMS).

Детальнішу інформацію щодо підключення та функціоналу СЕВ-СЕД можна отримати в адміністратора системи за телефоном 044 221-99-37, звернутися на email office@dir.gov.ua або ознайомитись за посиланням http://dir.gov.ua

03.06.2020 - 11:21 | Переглядів: 5906
Як громади можуть обмінюватися електронними документами з органами державної влади

Теги:

управління документообіг

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

20 січня 2021

Ще раз про передачу майна та майнових прав зі спільної власності територіальних громад

Ще раз про передачу майна та майнових прав зі...

Авторка: Віра Козіна, експертка Офісу підтримки реформи з децентралізації Мінрегіону Процес передачі об’єктів...

20 січня 2021

Районам і громадам недопустимо зволікати з передачею майна, - у Мінрегіоні тривають онлайн-наради з регіонами

Районам і громадам недопустимо зволікати з...

Вже майже усі місцеві бюджети прийняті, і тепер стало очевидним, що у районних бюджетах немає грошей на утримання...

20 січня 2021

29 січня - консультативний діалог «Командна взаємодія: трансформація та розвиток регіональних мереж закладів охорони здоров’я»

29 січня - консультативний діалог «Командна...

Консультативний діалог «Командна взаємодія: трансформація та розвиток регіональних мереж ЗОЗ» відбудеться 29 січня у...

20 січня 2021

25 січня - вебінар про зміни до формули розподілу та особливості використання освітньої субвенції громадами

25 січня - вебінар про зміни до формули...

25 січня року швейцарсько-український проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» проведе...

20 січня 2021

Коломия: перше в місті соціальне підприємство, де працюють люди з інвалідністю

Коломия: перше в місті соціальне підприємство,...

У березні 2017 року в Коломиї три жінки — мами дітей з інвалідністю — створили громадську організацію «Саме час»....