Немає такої громади, що не мріяла б знайти свого інвестора. А ще краще — двох. Конкуренція між ОТГ за увагу локальних та іноземних інвесторів зростає, і громади постійно роздумують: як стати ще привабливішими для бізнесу? Чим зацікавити? Як вигідно продемонструвати можливості ОТГ? Сьогодні у рубриці Цифрові громади Програма DOBRE радить, як перетворити офіційний сайт громади на повноцінний інвестиційний майданчик.
Інвестиції у громаду — не лише імідж та визнання, а перш за все показник, що ОТГ стало розвивається і з нею варто співпрацювати. Це своєрідний “знак якості”, що відзначає вашу громаду як ефективну та здатну до реалізації великих проектів.
Для мешканців інвестиційні проекти означають декілька важливих зрушень. По-перше, появу нових робочих місць. По-друге, поліпшення загальних інфраструктурних умов — бізнес хоче, аби його автівки перевозили товари рівними дорогами, а у місцевості завжди був доступ до інтернету. Прихід інвестора впливає на усі сфери життя громади, від освіти (треба ж формувати нові кадри під запит бізнесу) до телекомунікацій.
Розбираємо на прикладі заводу з виробництва йогуртів :)
Уявімо: ваша громада має за стратегію залучити кошти для будівництва нового заводу. Планується, що підприємство вироблятиме місцеві молочні смаколики та дасть роботу значній кількості працездатного населення. Точкою входу для знайомства інвестора з громадою та цим проектом стане ваш офіційний вебсайт. Далі, пропонуємо міні-стратегію по перетворенню сайту на інвестиційний майданчик:
Подивіться, як працює додаток “Відкритий бюджет” у Баштанській ОТГ: https://bashtanskaotg.gov.ua/open-budget. Завдяки додатку кожен може оцінити бюджетні справи громади, проаналізувати витрати, ключові сфери, куди надходять кошти.
Реєстр підприємств у Софіївській ОТГ: https://sofotg.gov.ua/enterprises-registry. Завдяки такому додатку громада детально розповідає про зареєстровані локальні установи та бізнеси. Де знаходиться, чим займається, за якими контактами звертатись до того чи іншого бізнесу? Пам’ятаєте газету “жовті сторінки”? Працює за тим же принципом, тільки онлайн.
Пріоритети громад змінюються швидко, і природно, що офіційні сайти мають оперативно адаптуватися під нові умови. За цим принципом створена платформа Dosvit, з якою працюють громади Програми DOBRE. Завдяки Dosvit громади отримують можливість створити офіційні сайти, наповнити базовими даними та далі рухатися відповідно до пріоритетів. Якщо є намір розвивати електронну демократію — у декілька кліків можна налаштувати відповідні додатки. Якщо фокус на залучення інвестора — тут допоможуть сервіси, описані вище. Сподіваємося, зазначені поради допоможуть ОТГ досягати власних цілей та зростати в онлайн-просторі.
Велику серію порад для цифрової складової розвитку громад шукайте за посиланням у рубриці “Цифрові Громади”. Дізнавайтесь, як розвивати сайт ОТГ за гнучким підходом, активізувати мешканців до участі в змінах та зацікавлювати бізнес-партнерів. Рубрика “Цифрові Громади” розроблена командою SocialBoost у рамках Програми DOBRE.
04 серпня 2025
Олексій Кулеба: Громади зможуть одночасно запускати ключові етапи відновлення житла
Олексій Кулеба: Громади зможуть одночасно...
Громади отримали новий інструмент для оперативнішого реагування на наслідки обстрілів. Як повідомив...
04 серпня 2025
ЦВК: у зв’язку з воєнним станом підстав для формування нового складу ТВК наразі немає
ЦВК: у зв’язку з воєнним станом підстав для...
Центральна виборча комісія повідомила про відсутність підстав для формування нового складу територіальних виборчих...
02 серпня 2025
Калуш матиме місто-побратим у Мексиці: започатковано нове міжнародне партнерство
Калуш матиме місто-побратим у Мексиці:...
Калуська міська територіальна громада розширює горизонти міжнародної співпраці. На черговій сесії Калуської міської...
01 серпня 2025
Пирятинська громада: приклад, як підтримка ЄС...
Пирятинська міська територіальна громада стала прикладом того, як локальні ідеї можуть масштабуватися до системних...