02 липня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити
Переглядів: 921

До нашої громади входить 5 населених пунктів. Під час прийняття бюджету на 2021 рік, потреби трьої сіл фактично не враховані. Депутати, які увійшли до складу ради - не ініціюють будь-які питання які стосуються інтересів наших сіл. Питання, яким чином у нас, яу громади є законна можливість ініціювати внесення змін до бюджету громади? Що ми маємо подати? Яким чином взагалі здійснюється розподіл бюджету між селами, які увійшли до складу однієї громади?

Відповідно до Бюджетного кодексу та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», питання формування та виконання бюджету громади належить до компетенції виконавчих органів ради, зокрема фінансового органу ради, який забезпечує процес складання та виконання бюджету. Депутати місцевої ради можуть вносити відповідні пропозиції, що стосуються бюджету, а також приймають рішення про прийняття (чи не прийняття) рішення про бюджет (або внесення змін до бюджету). Чинним законодавством не передбачена безпосередня участь громадян у формуванні та виконанні бюджету громади.

Поділитися: