03 липня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити
Переглядів: 1172

В кожній сільській та селищній раді , які ввійшли до новоутвореної громади є свій квартирний облік громадян , що потребують поліпшення житлових умов ( та створені списки за черговістю позачерговий список, першочерговий та загальний). В деяких сільських радах на проводилася робота з уточнення цих списків.Як правильно упорядкувати ведення єдиного квартирного обліку ?

Треба затвердити єдиний порядок обліку, а у рішенні про його затвердження передбачити, як ураховувати цю черговість по всіх категоріях осіб, що були на обліку в усіх територіальних громадах, території яких включено до укрупненої громади.

Поділитися: