03 липня 2025
Децентралізація
+
Використання файлів cookie
Ми використовуємо файли cookie для покращення роботи та підвищення ефективності сайту. Натискаючи кнопку "Дозволити", ви погоджуєтеся на використання файлів cookie. Ви можете змінити налаштування файлів cookie в будь-який час у налаштуваннях браузера.
Дозволити
Переглядів: 738

Добрий день! На сьогоднішній день в районній раді, яка ліквідовується відсутній виконавчий апарат, тобто нуль працівників, але є заборгованість з виплати розрахункових заступнику голови районної ради. Для погашення заборгованості ОТГ надала іншу субвенцію. Який далі порядок перерахування коштів для погашення заборгованості, хто має підписувати документи для перерахування?

Підписантом документів є голова районної ради-правонаступника районної ради, що припиняється.

Поділитися: