Присиваська громада стала першою брендованою ОТГ Херсонщини

Під час XII щорічного фестивалю Івана Купала в с. Григорівка, Присиваської ОТГ на Херсонщині було презентовано ребрендинг громади.

Представлений логотип громади було розроблено Анастасією Супрун, радницею з питань комунікації Херсонського Центру розвитку місцевого самоврядування.

Захід пройшов за ініціативи Херсонського ЦРМС, створеного за підтримки Програми "U-LEAD з Європою" та Мінрегіону.

“У березні поточного року об’єднані громади Херсонської області уклали договір про міжмуніципальне співробітництво «Створення туристично-оздоровчого кластеру в громадах Асканія-Нова та Присиваській ОТГ». А вже сьогодні Присиваська ОТГ стала першою, що взялась за зміни в своєму візуальному позиціонуванні. Мені було дуже приємно долучитися до цього дійства й допомогти громаді розставити пріоритети: оформити логотип і визначитися з фірмовими кольорами. Також ми наразі працюємо над айдентикою (візуалізацією торгової марки, створення “обличчя”, корпоративного стилю компанії — ред.). Попередньо мною також було розроблено і буклети, які активно використовують для презентації громади”, - поділилась враженнями Супрун.

Логотип Присиваської ОТГ складається з кількох компонентів, які представляють туристичний потенціал громади: південне сонце на блакитному небі, Лемурійське рожеве озеро, лікувальна глина та цілюща сіль. Саме це приваблює сюди туристів у теплий сезон, адже Лемурійське озеро за вмістом у ньому солі наближається до Мертвого моря і має унікальні оздоровчі властивості. Задачею для побудови стратегії позиціонування громади, за словами фахівців, було знайти як її ідентичність, так і унікальність. Усе це поєднує в собі рожеве озеро.

Спочатку конкурс на створення кращого логотипу громади було оголошено серед місцевих шкіл. “Але, навіть, логотип-переможець був перевантажений різними елементами, тому ми потребували залучення професіоналів. Один із пріоритетних напрямків розвитку громади – це туристичний потенціал, на чому ми і зупинилися під час співпраці з Херсонським ЦРМС. Ми маємо не відставати від сучасних тенденцій, щоб зробити Присиваську громаду привабливою для туристів та інвесторів”, - зазначив голова Присиваської об’єднаної територіальної громади Сергій Олександрович Кліщевський.

За його словами, якісна візуальна складова вже задіяна у фірмовій продукції, тентах і буклетах, які використовуються під час виставок і презентацій.

09.07.2018 - 16:03 | Переглядів: 2237
Присиваська громада стала першою брендованою ОТГ Херсонщини

Теги:

туризм

Область:

Херсонська область

Громади:

Присиваська сільська об’єднана територіальна громада

Джерело:

Укрінформ

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:
Db76eb77b2a91a1dc4038b28bd05a9be

21 листопада 2019

АНОНС! Форум «Ефективне місцеве самоврядування...

28-29 листопада 2019 року у місті Краматорськ Донецької області за підтримки Ради Європи відбудеться щорічний (ІV)...

Ff4c085358ef8c2a618fe8038dbeaa70

21 листопада 2019

Як "U-LEAD з Європою" допомагає громадам...

Що таке перший та другий раунди Фази Впровадження Програми «U-LEAD з Європою»? Для 3 мільйонів мешканців 210 громад у...

F9638dd9aef1103b16a6e542e4464c4a

21 листопада 2019

Медична реформа: як зміниться «вторинка»

Євген Мешко, регіональний координатор з підтримки реформи охорони здоров’я в Закарпатській області Вся увага...