Під час XII щорічного фестивалю Івана Купала в с. Григорівка, Присиваської ОТГ на Херсонщині було презентовано ребрендинг громади.
Представлений логотип громади було розроблено Анастасією Супрун, радницею з питань комунікації Херсонського Центру розвитку місцевого самоврядування.
Захід пройшов за ініціативи Херсонського ЦРМС, створеного за підтримки Програми "U-LEAD з Європою" та Мінрегіону.
“У березні поточного року об’єднані громади Херсонської області уклали договір про міжмуніципальне співробітництво «Створення туристично-оздоровчого кластеру в громадах Асканія-Нова та Присиваській ОТГ». А вже сьогодні Присиваська ОТГ стала першою, що взялась за зміни в своєму візуальному позиціонуванні. Мені було дуже приємно долучитися до цього дійства й допомогти громаді розставити пріоритети: оформити логотип і визначитися з фірмовими кольорами. Також ми наразі працюємо над айдентикою (візуалізацією торгової марки, створення “обличчя”, корпоративного стилю компанії — ред.). Попередньо мною також було розроблено і буклети, які активно використовують для презентації громади”, - поділилась враженнями Супрун.
Логотип Присиваської ОТГ складається з кількох компонентів, які представляють туристичний потенціал громади: південне сонце на блакитному небі, Лемурійське рожеве озеро, лікувальна глина та цілюща сіль. Саме це приваблює сюди туристів у теплий сезон, адже Лемурійське озеро за вмістом у ньому солі наближається до Мертвого моря і має унікальні оздоровчі властивості. Задачею для побудови стратегії позиціонування громади, за словами фахівців, було знайти як її ідентичність, так і унікальність. Усе це поєднує в собі рожеве озеро.
Спочатку конкурс на створення кращого логотипу громади було оголошено серед місцевих шкіл. “Але, навіть, логотип-переможець був перевантажений різними елементами, тому ми потребували залучення професіоналів. Один із пріоритетних напрямків розвитку громади – це туристичний потенціал, на чому ми і зупинилися під час співпраці з Херсонським ЦРМС. Ми маємо не відставати від сучасних тенденцій, щоб зробити Присиваську громаду привабливою для туристів та інвесторів”, - зазначив голова Присиваської об’єднаної територіальної громади Сергій Олександрович Кліщевський.
За його словами, якісна візуальна складова вже задіяна у фірмовій продукції, тентах і буклетах, які використовуються під час виставок і презентацій.
Теги:
Область:
Херсонська областьГромади:
Присиваська сільська об’єднана територіальна громада Присиваська територіальна громадаДжерело:
Укрінформ
Поділитися новиною:
26 січня 2021
НАДС розпочинає серію онлайн-заходів для...
НАДС спільно з Мінрегіоном та Програмою Ради Європи «Децентралізація і реформа публічної адміністрації в Україні» в...
26 січня 2021
Анонс! 2 лютого - вебінар «Інформування та...
Запрошуємо на вебінар «Інформування та залучення населення в роботу публічних інституцій на прикладі ЦНАП»,...
26 січня 2021
Як організувати кіноклуб навіть у найменшій громаді - онлайн-курс
Як організувати кіноклуб навіть у найменшій...
Учителі та викладачі, бібліотекарі та менеджери культурних організацій, громадські активісти та...
26 січня 2021
Під час реорганізації райдержадміністрацій ЦНАП продовжують функціонувати - Мінцифра
Під час реорганізації райдержадміністрацій ЦНАП...
З 2020 року розпочався процес реорганізації районних державних адміністрацій (РДА). Водночас Центри надання...
26 січня 2021
28 січня - вебінар про передачу майнових комплексів закладів освіти громадам
28 січня - вебінар про передачу майнових...
28 січня 2021 року швейцарсько-український проєкт DECIDE – “Децентралізація для розвитку демократичної освіти”...