Команда комунікаторів ОТГ Одещини вчилася презентувати успіхи громад

Представники об’єднаних громад Одеської області під час тренінгу, який організував Одеський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону України, вивчали принципи співпраці зі ЗМІ, особливості організації прес-конференцій та підготовки прес-релізів. Захід відбувся 20 березня і став другим у циклі тренінгів для посадовців об’єднаних громад, які відповідають за роботі зі ЗМІ та комунікацію. Тематика цієї навчальної сесії була визначена самим комунікаторами громад під час онлайн-анкетування потреб громад, яке провів Одеський ЦРМС.

Під час тренінгу його учасники у форматі інтерактивних лекцій ознайомилися із загальними вимогами та рекомендаціями написання прес-релізів, підготовки та проведення прес-конференцій, засвоїли правила тексту від Рудольфа Флеша, а також виконали практичні вправи.

У своїх презентаціях комунікатори розповідали про цікаві особливості своїх громад, намагаючись побудувати свої розповіді лаконічно, з використанням фактів і цифр, а також відшукуючи ті «родзинки», які могли б зацікавити широку аудиторію та зробити громаду впізнаваною. Так, самі учасники з подивом дізналися про успіхи та історію сусідніх громад, а це й унікальні краєзнавчі музеї, мультикультурні традиції, інноваційні методи роботи з молоддю тощо:

«Проживаючи на території громади, ми часто звикаємо до якихось її особливостей, перестаючи вважати їх цікавими або унікальними. Але ваше завдання полягає зокрема і в тому, щоб віднайти таку інформацію, придумати шляхи її презентації, зацікавити нею журналістів, громаду, інвесторів та інших стейкхолдерів. Лише сьогодні, під час коротких презентацій, ми дізналися стільки цікавого: тут і турецький корабель із золотом у Березівській ОТГ, і школа лірників у Куяльницькій громаді, і гірськолижний курорт посеред причорноморського степу, і навіть вибір кольорів фарб для відремонтованих багатоповерхівок у Авангардівській громаді. Тепер лишилося все це відповідно осмислити і подати так, щоб про це дізналося якомога більше людей», - розповіла радник з питань комунікації Одеського ЦРМС Євгенія Генова.

Зазначимо, що з представників об’єднаних громад уже сформовано команду комунікаторів, які висвітлюють роботу громад на офіційних сайтах (деякі громади вже створили або працюють над розробкою нових сайтів), у соціальних мережах, а також шляхом інформування регіональних – обласних і районних ЗМІ.

 

21.03.2018 - 08:38 | Переглядів: 5831
Команда комунікаторів ОТГ Одещини вчилася презентувати успіхи громад

Область:

Одеська область

Джерело:

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

04 серпня 2021

Чому громадський бюджет став «частиною ДНК» криворізької громади та культури урядування містом

Чому громадський бюджет став «частиною ДНК»...

  Практика «Трансформація криворізького громадського бюджету як результат діалогу між владою та міською...

04 серпня 2021

Всеукраїнська асоціація громад: 6 основних рішень загальних зборів

Всеукраїнська асоціація громад: 6 основних...

Всеукраїнська асоціація громад під час загальних зборів, що відбулися у Києві 19 липня 2021 року, ухвалила низку...

04 серпня 2021

П’ять українських міст змагатимуться за 300 000 євро на розвиток культури

П’ять українських міст змагатимуться за 300 000...

Проєкт EU4Culture оголосив міста, які увійшли до короткого списку конкурсу, - "Подання концепцій для створення...

04 серпня 2021

Безоплатна приватизація земельних ділянок: як відтепер має голосувати рада громади – роз’яснення

Безоплатна приватизація земельних ділянок: як...

Авторки: Катерина Резнікова, Віра Козіна З прийняттям Закону України від 28.04.2021 №1423-IX «Про внесення змін...

04 серпня 2021

Ліцеї в громадах, система HACCP і тендери, а також оцінки в молодшій школі. Освітній маркер №11

Ліцеї в громадах, система HACCP і тендери, а...

Що там старша профільна школа? Розповідаємо про закон щодо формування мережі ліцеїв. Нові норми та стандарти...