Посли реформ у Чернігові. Який варіант змін найбільш прийнятний для чернігівських лікарів?

До Чернігова завітали "посли реформ". У середу в рамках Всеукраїнського туру під назвою «ЗміниТИ» представники громадських організацій "Чесно", "Центр UA" та реанімаційного пакету реформ запросили представників об'єднаних територіальних громад, медиків та журналістів до облдержадміністрації, щоб поділитися з ними своїм баченням змін у виборній системі та медицині.

За результатами обговорень медики визнали найбільш прийнятною реформу грошового забезпечення. Її суть полягає в тому, щоб відійти від планового фінансування і дозволити пацієнтам платити лікарям лише за фактично надані послуги.

Усі пропозиції чернігівців активісти передадуть у Київ. Необхідними розрахунками, а також оформленням ідей у конкретні законопроекти займатимуться аналітики організації "Центр UA". Завершити роботу планують до осені цього року.

Чернігівщина - п’ята область, де експерти провели консультації у рамках туру «ЗміниТИ».

Область:

Чернігівська область

Джерело:

«Новий Чернігів»

Читайте також:

03 грудня 2025

Вакансія: Місцеві експерти з планування управління відходами (WM4U)

Вакансія: Місцеві експерти з планування...

Програма WM4U оголошує відбір двох експертів з планування у сфері управління відходами для роботи з кластерами...

03 грудня 2025

Оцінювання спроможності громад: що стоїть за новим підходом Мінрозвитку – розгорнутий матеріал

Оцінювання спроможності громад: що стоїть за...

Українські громади отримають новий інструмент, що дає можливість чесно й наочно побачити власну спроможність....

03 грудня 2025

«3000 км Україною» – програма стартувала у тестовому режимі для прифронтових громад

«3000 км Україною» – програма стартувала у...

  Кабінет Міністрів ухвалив ряд рішень, що забезпечать додаткову підтримку жителів прифронтових територій та...

03 грудня 2025

Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці вчителів у 2026 році: що зміниться насправді?»

Година запитань з Наталією Піпою «Оплата праці...

 Яким буде навантаження педагогічних працівників та чому збільшення педагогічного навантаження не означає масових...