Про умови оплати праці в об'єднаних громадах, - роз'яснення

Міністерство соціальної політики разом з Міністерством фінансів і Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України надали розяснення щодо умов оплати праці працівників в об'єднаних територіальних громадах.

Відносини, що виникають у процесі добровільного об'єднання територіальних громад сіл, селищ, міст, врегульовані Законом України "Про добровільне об'єднання територіальних громад".

Відповідно до положень цього Закону суб'єктами добровільного об'єднання територіальних громад є суміжні територіальні громади сіл, селищ, міст.

Умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються органом місцевого самоврядування згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 N 268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" (із змінами) (далі - постанова N 268).

Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2016 N 386 "Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268" (далі - постанова N 386) було внесено зміну до пункту 1 постанови N 268, якою встановлено, що умови оплати праці посадових осіб об'єднаних територіальних громад визначаються відповідним органом місцевого самоврядування виходячи з умов оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування та схем посадових окладів згідно з додатками 50 і 51, якими затверджено схеми посадових окладів керівних працівників і спеціалістів апарату міських (крім мм. Києва та Севастополя) рад та їх виконавчих комітетів, департаментів, самостійних управлінь, відділів, виконавчих органів міських (крім мм. Києва та Севастополя) рад.

Отже, постановою N 386 умови оплати праці посадових осіб об'єднаних територіальних громад прирівняні до відповідних умов оплати праці (не тільки щодо визначення розмірів посадових окладів) працівників органів місцевого самоврядування міст обласного значення.

Підпунктом "в" підпункту 1 пункту 2 постанови N 268 керівникам структурних підрозділів, їх заступникам, спеціалістам, в тому числі органів місцевого самоврядування, передбачена виплата надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи у розмірі до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг державного службовця.

Що стосується норми постанови N 268 щодо невстановлення такої надбавки сільським, селищним головам, їх заступникам та іншим керівним працівникам і спеціалістам апарату сільських і селищних рад та їх виконавчих органів, то вона була введена постановою Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 N 504 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268" з одночасним введенням норми щодо збільшення на 50 відсотків посадових окладів сільських, селищних голів, їх заступників та керівних працівників і спеціалістів апарату сільських і селищних рад та їх виконавчих органів, затверджених додатком 54 до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268.

З прийняттям постанови N 386 зазначені норми постанови N 268 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України 27.05.2009 N 504) не застосовуються.

Отже, умови оплати праці посадових осіб об'єднаних територіальних громад, в тому числі щодо встановлення їм надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи, мають визначатись за умовами оплати праці керівних працівників і спеціалістів апарату міських (крім мм. Києва та Севастополя) рад та їх виконавчих комітетів, департаментів, самостійних управлінь, відділів, виконавчих органів міських (крім мм. Києва та Севастополя) рад.

Лист Мінсоцполітики від від 19.12.2016 р. N 21289/0/2-16/28

26.01.2017 - 14:40 | Переглядів: 18588
Про умови оплати праці в об'єднаних громадах, - роз'яснення

Теги:

зарплатня

Джерело:

buhgalter.com.ua

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

29 жовтня 2020

Спецперевірки в органах публічної влади після рішення Конституційного Суду

Спецперевірки в органах публічної влади після...

Автор: Віра Козіна, адвокат 27.10.2020 року Конституційний Суд України (далі – КСУ) ухвалив рішення № 13-р/2020,...

29 жовтня 2020

Розумна громада – конкурс для громад, які хочуть стати Smart City

Розумна громада – конкурс для громад, які...

Будь-яка громада в Україні, яка хоче розвивати у себе «розумні технології» і потребує експертної підтримки, має шанс...

29 жовтня 2020

Де шукати гроші та ідеї для місцевих енергетичних проєктів?

Де шукати гроші та ідеї для місцевих...

Екоклуб запускає онлайн-курс “Місцеві енергетичні проекти: де малому бізнесу та ОТГ знайти гроші на проекти у сфері...

29 жовтня 2020

Парадокси децентралізації: централізація соцзахисту?

Парадокси децентралізації: централізація...

Автор: Віктор Тимощук, головний експерт напрямку з покращення адміністративних послуг Програми ЄС «U-LEAD з...

29 жовтня 2020

DESPRO запрошує до участі в е-курсі «Управління проєктами місцевого розвитку-10»

DESPRO запрошує до участі в е-курсі «Управління...

Швейцарсько-український проект “Підтримка децентралізації в Україні” DESPRO запрошує до участі в електронному курсі...