Про умови оплати праці в об'єднаних громадах, - роз'яснення

Міністерство соціальної політики разом з Міністерством фінансів і Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України надали розяснення щодо умов оплати праці працівників в об'єднаних територіальних громадах.

Відносини, що виникають у процесі добровільного об'єднання територіальних громад сіл, селищ, міст, врегульовані Законом України "Про добровільне об'єднання територіальних громад".

Відповідно до положень цього Закону суб'єктами добровільного об'єднання територіальних громад є суміжні територіальні громади сіл, селищ, міст.

Умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначаються органом місцевого самоврядування згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 N 268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" (із змінами) (далі - постанова N 268).

Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2016 N 386 "Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268" (далі - постанова N 386) було внесено зміну до пункту 1 постанови N 268, якою встановлено, що умови оплати праці посадових осіб об'єднаних територіальних громад визначаються відповідним органом місцевого самоврядування виходячи з умов оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування та схем посадових окладів згідно з додатками 50 і 51, якими затверджено схеми посадових окладів керівних працівників і спеціалістів апарату міських (крім мм. Києва та Севастополя) рад та їх виконавчих комітетів, департаментів, самостійних управлінь, відділів, виконавчих органів міських (крім мм. Києва та Севастополя) рад.

Отже, постановою N 386 умови оплати праці посадових осіб об'єднаних територіальних громад прирівняні до відповідних умов оплати праці (не тільки щодо визначення розмірів посадових окладів) працівників органів місцевого самоврядування міст обласного значення.

Підпунктом "в" підпункту 1 пункту 2 постанови N 268 керівникам структурних підрозділів, їх заступникам, спеціалістам, в тому числі органів місцевого самоврядування, передбачена виплата надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи у розмірі до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг державного службовця.

Що стосується норми постанови N 268 щодо невстановлення такої надбавки сільським, селищним головам, їх заступникам та іншим керівним працівникам і спеціалістам апарату сільських і селищних рад та їх виконавчих органів, то вона була введена постановою Кабінету Міністрів України від 27.05.2009 N 504 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268" з одночасним введенням норми щодо збільшення на 50 відсотків посадових окладів сільських, селищних голів, їх заступників та керівних працівників і спеціалістів апарату сільських і селищних рад та їх виконавчих органів, затверджених додатком 54 до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. N 268.

З прийняттям постанови N 386 зазначені норми постанови N 268 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України 27.05.2009 N 504) не застосовуються.

Отже, умови оплати праці посадових осіб об'єднаних територіальних громад, в тому числі щодо встановлення їм надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи, мають визначатись за умовами оплати праці керівних працівників і спеціалістів апарату міських (крім мм. Києва та Севастополя) рад та їх виконавчих комітетів, департаментів, самостійних управлінь, відділів, виконавчих органів міських (крім мм. Києва та Севастополя) рад.

Лист Мінсоцполітики від від 19.12.2016 р. N 21289/0/2-16/28

26.01.2017 - 14:40 | Переглядів: 14974
Про умови оплати праці в об'єднаних громадах, - роз'яснення

Теги:

зарплатня

Джерело:

buhgalter.com.ua

Поділитися новиною:

Коментарі:

Щоб додати коментар, будь ласка зареєструйтесь або увійдіть
Читайте також:

27 березня 2020

Методичні рекомендації з проведення дистанційних засідань місцевих рад від АМУ

Методичні рекомендації з проведення...

Аналітичний центр АМУ в рамках Проєкту ПУЛЬС розробив для органів місцевого самоврядування Методичні рекомендації з...

26 березня 2020

Пацієнти України починають збір коштів на боротьбу проти коронавірусу

Пацієнти України починають збір коштів на...

Благодійний фонд «Пацієнти України» та активна пацієнтська спільнота запустили сайт для координації дій активістів,...

26 березня 2020

Проєкт LOGICA підготував навчальний модуль для представників бухгалтерських служб розпорядників бюджетних коштів

Проєкт LOGICA підготував навчальний модуль для...

Автор: Наталія Сушко, експерт з управління державними фінансами та бухгалтерського обліку проєкту LOGICA В...

25 березня 2020

Партнерство громад для створення ефективного ЦНАП. Шоста відео-лекція курсу «Як створити належний ЦНАП»

Партнерство громад для створення ефективного...

Що таке співробітництво територіальних громад у сфері адмінпослуг? Чому його варто застосовувати? Які особливості...