Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.
Приєднані зображення:
Теги:
DOBRE комунікації комунікації участь громадян
Джерело:
Програма DOBRE
13 червня 2025
У Києві презентували оновлену Концепцію децентралізації
У Києві презентували оновлену Концепцію...
Міністерство розвитку громад та територій презентувало проєкт оновлення Концепції реформи місцевого самоврядування та...
13 червня 2025
Івано-Франківськ і Гуляйполе – про довіру, стійкість і життя поруч із фронтом
Івано-Франківськ і Гуляйполе – про довіру,...
На YouTube-каналі «Пліч-о-пліч: згуртовані громади» вийшов новий епізод подкасту «Згуртовані». Це серія прямих і...
13 червня 2025
Більше можливостей для навчання в громадах:...
12 червня 2025 року шведсько-українська Програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні»,...
13 червня 2025
У Києві презентували оновлені підходи до стратегічного планування громад
У Києві презентували оновлені підходи до...
Чому громадам важливо мати стратегії розвитку та яких змін потребує стратегічне планування - обговорили під час...