Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.
Приєднані зображення:
Теги:
DOBRE комунікації комунікації участь громадян
Джерело:
Програма DOBRE
25 серпня 2025
Новий проєкт «Gromada.Com» – професійна платформа підтримки комунікацій для громад
Новий проєкт «Gromada.Com» – професійна...
Громадська організація «Комунікації для змін» (Change Communications) на волонтерських засадах запустила проєкт...
25 серпня 2025
Як громади зможуть отримати кошти з ДФРР у 2025 році: головне з брифінгу
Як громади зможуть отримати кошти з ДФРР у 2025...
Державний фонд регіонального розвитку (ДФРР) знову запрацював після трирічної перерви. У 2025 році...
25 серпня 2025
Регіональне представництво як основа членських асоціацій ОМС: тренінг для ВАГ від Polaris
Регіональне представництво як основа членських...
16 липня шведсько-українська програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» провела тренінг для...
22 серпня 2025
Сім громад-партнерок приєдналися до напряму «Інтеграція перспектив ветеранів» програми Polaris
Сім громад-партнерок приєдналися до напряму...
Програма Polaris оголосила результати конкурсного відбору громад-партнерок за напрямом «Інтеграція...