Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян: практичні поради

Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.


Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.

Пам’ятайте, що комунікація – це робота.

  • Якщо комунікація не відбувається – її треба почати.
  • Якщо комунікація не дає результатів – її треба аналізувати, змінювати і перезапускати.
  • Якщо на комунікацію немає виділеного бюджету – це не привід не комунікувати.
  • Комунікація має бути постійною і системною.

Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.

Ефективне ключове повідомлення має бути:

  • простим і коротким,
  • правдивим та повторюваним,
  • зрозумілим і написаним мовою цільової авдиторії,
  • виконаним в єдиній стилістиці та супроводжуваним тематичною картинкою.

Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.

20.02.2024 - 11:38 | Переглядів: 8441
Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян: практичні поради

Приєднані зображення:

Теги:

DOBRE комунікації комунікації участь громадян

Джерело:

Читайте також:

25 серпня 2025

Новий проєкт «Gromada.Com» – професійна платформа підтримки комунікацій для громад

Новий проєкт «Gromada.Com» – професійна...

Громадська організація «Комунікації для змін» (Change Communications) на волонтерських засадах запустила проєкт...

25 серпня 2025

Як громади зможуть отримати кошти з ДФРР у 2025 році: головне з брифінгу

Як громади зможуть отримати кошти з ДФРР у 2025...

    Державний фонд регіонального розвитку (ДФРР) знову запрацював після трирічної перерви. У 2025 році...

25 серпня 2025

Регіональне представництво як основа членських асоціацій ОМС: тренінг для ВАГ від Polaris

Регіональне представництво як основа членських...

16 липня шведсько-українська програма Polaris «Підтримка багаторівневого врядування в Україні» провела тренінг для...

22 серпня 2025

Сім громад-партнерок приєдналися до напряму «Інтеграція перспектив ветеранів» програми Polaris

Сім громад-партнерок приєдналися до напряму...

  Програма Polaris оголосила результати конкурсного відбору громад-партнерок за напрямом «Інтеграція...