Мережа Центрів надання послуг в Україні ефективно розвивається – відкриваються нові точки доступу, інтегруються нові послуги та сервіси для мешканців громад, покращується доступність та якість надання послуг.
Звісно, що ЦНАП – це перш за все витребувані та доступні для мешканців адміністративні послуги в одному приміщенні. Водночас, все більшої популярності набувають різні супутні та інші публічні послуги і сервіси, які громади інтегрують у Центри для покращення якості обслуговування та комфорту відвідувачів.
Це, наприклад, різні сервіси для сплати адмінзбору, інтеграція поштових послуг для доставки документів та результатів надання послуг, можливість сплати за комунальні послуги, буккросинг та багато іншого.
З метою визначення інструментів підвищення якості обслуговування у ЦНАП та популяризації кращих практик, Проєкт PROSTO запрошує вас пройти відповідне опитування, яке проводить спільно з Всеукраїнською Асоціацією об’єднаних територіальних громад України.
Чекаємо на ваші відповіді до 09.02.2024 включно.
Теги:
адміністративні послуги опитування
Джерело:
Проект PROSTO
11 грудня 2024
Синергетичний підхід: як працює підтримка ветеранів у Калуській громаді
Синергетичний підхід: як працює підтримка...
Як працює механізм підтримки ветеранів війни та членів їхніх сімей на рівні громади, що можна вважати успішними...
11 грудня 2024
Перезавантаження ветеранської політики: досвід Чорноморська
Перезавантаження ветеранської політики: досвід...
Повертаючись із поля бою в рідну громаду, ветерани стикаються з різними викликами: реабілітація, працевлаштування,...
11 грудня 2024
17 грудня - тренінг «Відновлення втраченої...
17 грудня 2024 року (вівторок), о 10:30 розпочнеться тренінг на тему: «Відновлення втраченої інформації та документів...
10 грудня 2024
Ветеранський кемпінг та безпека пішоходів: учасники конкурсу Громада на всі 100
Ветеранський кемпінг та безпека пішоходів:...
10 листопада завершилося голосування та вибір 40 фіналістів серед територіальних громад, які подалися на конкурс...